[Adana - MT]

Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
3
Herkese Merhabalar...
Yakın zamanda ehliyet almış olanların yada bilgisi olanların yardımına ihtiyacım var.
Kurstan, ehliyeti almam için bana lisans ve birkaç evrak verdiler ve dediler ki Şöförler odasından dosya alman gerekiyor.
Birde emniyet genel müdürlüğünden Randevu almak gerekiyormuş ehliyet başvurusu için. Buraya kadar problem yok ama, Adana Emniyet Müdürlüğü'nün Randevu sayfasına girdiğimde Ehliyet Temin Edilemediğinden, Randevu Verilememektedir diyor(!)
Gerçekten ehliyet mi yok yoksa Emniyet müdürlüğü e-Randevu sistemine geçmedi mi?
Yardımcı olursanız çok memnun olurum...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın millet.
tolgauge bu aralar ehliyet kağıdı/evrağı yokmuş,bende duydum.
 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
3
günaydın millet.
tolgauge bu aralar ehliyet kağıdı/evrağı yokmuş,bende duydum.

Tolgauge pazartesi günü ehliyet işini halledebiliriz. Selamlar

ilginiz için çok teşekkür ederim, Trafik şubeye sitem etmek için aramıştım ki ehliyetin gelmeye başladığını söylediler.
Maalesef önümüzdeki hafta vizelerim var boş günüm yok ama tekrar tekrar ilginize teşekkür ederim. ::thanks:
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
48
Selamın aleyküm herkese hayırlı cumalar,pazar günü bir yere gitmeye niyeti olan var mı varsa bir fikri olan buyursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst