Herkese Merhabalar...
Yakın zamanda ehliyet almış olanların yada bilgisi olanların yardımına ihtiyacım var.
Kurstan, ehliyeti almam için bana lisans ve birkaç evrak verdiler ve dediler ki Şöförler odasından dosya alman gerekiyor.
Birde emniyet genel müdürlüğünden Randevu almak gerekiyormuş ehliyet başvurusu için. Buraya kadar problem yok ama, Adana Emniyet Müdürlüğü'nün Randevu sayfasına girdiğimde Ehliyet Temin Edilemediğinden, Randevu Verilememektedir diyor(!)
Gerçekten ehliyet mi yok yoksa Emniyet müdürlüğü e-Randevu sistemine geçmedi mi?
Yardımcı olursanız çok memnun olurum...