Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Günaydın Adana mt sizin gezileri falan takip ediyorum süpersiniz bizim burada bole aktiviteler olmuyor. bu arada fazer 800 olan bir arkadaş vardı sizde galiba formdaki fazer 800 kullanıcılarında görmedimde,, benimkisi merak
Hocam formdaki fazer800 olanların yazdığı başlığı muhakak biliyosundur.. Fikir alış verişi açısından makineyi kullanan arkadasların deneyimleri gercekten faydalı oluyor, muhakak müsait olunca yazıyosunuzdur.
Aslında Adana ya gezmeye gelmek istiyorum ama yanlız gelinecek bir yol değil, ama gelecek yıl Rabbim izin verirse sizin düzenlediğiniz bir geziye denk getirip gelmeyi düşünüyorum. belki Ordanda mersin falan biraz gezicem
Evet fırsat buldukça giriyorum.Bu sene Adana MT olarak manavgat festivaline geldik yollarınız gerçekten harika bence Adanaya ne zaman yolun düşer ise bekleriz.iyi sürüşler.
eveeet arkadaşlar hepinize hayırlı hafta sonları pazara sagnak yagmur bekleniyor yagmur altında mendereste tur atmaya cıkıyoruz ben gürsel abi belki bora abi işte vs vs bize katılmak isteyenler şort ve tişortlerini giyip saat 11 de menderes girişinde buluşuyoruz sadece iliklerimize kadar ıslanıp eve dönecegiz:queen: