Herkese günaydın. Foruma pek yazmıyorum ama dün gece bir durum oldu bunu paylaşmak istedim.
Saat 22:50 Turgut Özal bulvarı'nda 01 YD 503 plakalı otomobil beni öldürmeye çalıştı ve sonra makas ata ata uzadı gitti. Refüje yakın olan şeridi ortalayarak gidiyordum ki beni bilen bilir, çantaları hiç çıkarmam, arabalar gibi şeridi ortalayıp giderim, aralardan fln kaçmam. Adam arkadan bir anda üzerime geldi, Allah biliyor nasıl refüje doğru kaçtığımı.. Nasıl kaza olmadı bilmiyorum..
Bu adamdan nasıl şikayetçi olabilirim ? Bir işe yarar mı ? Bu olaydan sonra ilk fırsatta motorsiklete ya da kaskıma bir kamera takmaya ve her zaman açık tutmaya karar verdim.
Herkese günaydın. Foruma pek yazmıyorum ama dün gece bir durum oldu bunu paylaşmak istedim.
Saat 22:50 Turgut Özal bulvarı'nda 01 YD 503 plakalı otomobil beni öldürmeye çalıştı ve sonra makas ata ata uzadı gitti. Refüje yakın olan şeridi ortalayarak gidiyordum ki beni bilen bilir, çantaları hiç çıkarmam, arabalar gibi şeridi ortalayıp giderim, aralardan fln kaçmam. Adam arkadan bir anda üzerime geldi, Allah biliyor nasıl refüje doğru kaçtığımı.. Nasıl kaza olmadı bilmiyorum..
Bu adamdan nasıl şikayetçi olabilirim ? Bir işe yarar mı ? Bu olaydan sonra ilk fırsatta motorsiklete ya da kaskıma bir kamera takmaya ve her zaman açık tutmaya karar verdim.