[Adana - MT]

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
merhaba :bounce: uzunca bir aradan sonra bende katılacağım inşallah çarşamba akşamı muhabbetine. görüşmek üzere.:rendeer:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
15
Herkese günaydın. Foruma pek yazmıyorum ama dün gece bir durum oldu bunu paylaşmak istedim.
Saat 22:50 Turgut Özal bulvarı'nda 01 YD 503 plakalı otomobil beni öldürmeye çalıştı ve sonra makas ata ata uzadı gitti. Refüje yakın olan şeridi ortalayarak gidiyordum ki beni bilen bilir, çantaları hiç çıkarmam, arabalar gibi şeridi ortalayıp giderim, aralardan fln kaçmam. Adam arkadan bir anda üzerime geldi, Allah biliyor nasıl refüje doğru kaçtığımı.. Nasıl kaza olmadı bilmiyorum..
Bu adamdan nasıl şikayetçi olabilirim ? Bir işe yarar mı ? Bu olaydan sonra ilk fırsatta motorsiklete ya da kaskıma bir kamera takmaya ve her zaman açık tutmaya karar verdim.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Herkese günaydın. Foruma pek yazmıyorum ama dün gece bir durum oldu bunu paylaşmak istedim.
Saat 22:50 Turgut Özal bulvarı'nda 01 YD 503 plakalı otomobil beni öldürmeye çalıştı ve sonra makas ata ata uzadı gitti. Refüje yakın olan şeridi ortalayarak gidiyordum ki beni bilen bilir, çantaları hiç çıkarmam, arabalar gibi şeridi ortalayıp giderim, aralardan fln kaçmam. Adam arkadan bir anda üzerime geldi, Allah biliyor nasıl refüje doğru kaçtığımı.. Nasıl kaza olmadı bilmiyorum..
Bu adamdan nasıl şikayetçi olabilirim ? Bir işe yarar mı ? Bu olaydan sonra ilk fırsatta motorsiklete ya da kaskıma bir kamera takmaya ve her zaman açık tutmaya karar verdim.

Öncelikle geçmiş olsun. Olay anında polise şikayet etseydiniz birşeyler olabilirdi. Ama şuan için birşey söylemek zor. Büyük ihtimal ile görsel kanıt isteyeceklerdir ceza için. Kamera bana da en mantıklı çözüm olarak geliyor. Kaydı mail yoluyla atsanız dahi delil olarak kabul edilip ceza gönderiliyor.Tekrardan geçmiş olsun tekrarını yaşmamanız dileği ile.
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gunaydin millet herkes nerde noldu adana mt ye
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.dünkü PTT nin ardından güzel bir gün,güzel bir hafta olması dileklerimle.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Günaydın,
Hayırlı haftalar Adana Mt.
Yağmurlu bir hafta sonunun ardından
Güzel bir güne merhaba,

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

Herkese günaydın. Foruma pek yazmıyorum ama dün gece bir durum oldu bunu paylaşmak istedim.
Saat 22:50 Turgut Özal bulvarı'nda 01 YD 503 plakalı otomobil beni öldürmeye çalıştı ve sonra makas ata ata uzadı gitti. Refüje yakın olan şeridi ortalayarak gidiyordum ki beni bilen bilir, çantaları hiç çıkarmam, arabalar gibi şeridi ortalayıp giderim, aralardan fln kaçmam. Adam arkadan bir anda üzerime geldi, Allah biliyor nasıl refüje doğru kaçtığımı.. Nasıl kaza olmadı bilmiyorum..
Bu adamdan nasıl şikayetçi olabilirim ? Bir işe yarar mı ? Bu olaydan sonra ilk fırsatta motorsiklete ya da kaskıma bir kamera takmaya ve her zaman açık tutmaya karar verdim.

Emre geçmiş olsun.
Her zaman hepimizin maruz kalabileceğimiz bir olay aslında.
Araç içi kameralar bazı ülkelerde zorunlu hale geldi diye biliyorum.
Kamera almanı her anlamda tavsiye ederim.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
DUYURU
arkadaşlar,bildiğiniz üzere,her yıl kurban bayramının 3.ve 4. günü yaptığımız geleneksel bayram kampımızı,bu yıl da düzenleyeceğiz.havanın daha ılıman olması dikkatiyle,bu bayramda da yine YEŞİLOVACIK'ta,deniz kenarında kamp yapmayı kararlaştırdık.6/7 EKİM tarihinde olacak kampımıza isteyen her arkadaşımız davetlidir.detaylar bu çarşamba toplantısında kararlaştırılacaktır.bilgilerinize.
TARİH:06.10.2014
BULUŞMA YERİ:BATI MOLA TESİSLERİ
BULUŞMA SAATİ:10.00
HAREKET SAATİ:10.30
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst