Herkese iyi günler Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim . Aranıza katılmak istiyorum bu tür toplantılar oldugunu yeni ögreniyorum . Katılmak isterim![]()
ahmetcan akşama gel tanışalım.
DUYURU
arkadaşlar,bildiğiniz üzere,her yıl kurban bayramının 3.ve 4. günü yaptığımız geleneksel bayram kampımızı,bu yıl da düzenleyeceğiz.havanın daha ılıman olması dikkatiyle,bu bayramda da yine YEŞİLOVACIK'ta,deniz kenarında kamp yapmayı kararlaştırdık.6/7 EKİM tarihinde olacak kampımıza isteyen her arkadaşımız davetlidir.detaylar bu çarşamba toplantısında kararlaştırılacaktır.bilgilerinize.
TARİH:06.10.2014
BULUŞMA YERİ:BATI MOLA TESİSLERİ
BULUŞMA SAATİ:10.00
HAREKET SAATİ:10.30