[Adana - MT]

Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:gününüz aydın,rızkınız bereketli,bedeniniz saglıklı olsun.kendinize iyi bakın.:rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Herkese iyi günler Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim . Aranıza katılmak istiyorum bu tür toplantılar oldugunu yeni ögreniyorum . Katılmak isterim :)
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:tünaydın dostlar bayram dolasıyla çok yogunluk var inşallah akşama görüşürüz.
ama nerede bende bilmiyorum.:rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Akşam kısmet olursa geleceğim uzun bir aradan sonra :flower: Bitane tıntın mondial ayarladım vasıta olarak :pl:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Çok keyifli bir toplantıydı. Katılan herkese teşekkürler. Sizleri uzun bir aradan sonra tekrar görmek çok güzeldi. Fatih abim Tavla içinde sana ayrıca teşekkürler. Bir gün tamamlarız :thumleft:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın millet.akşam harikaydı,böreklerde öyle.:wiinkk:
HATIRLATMA
DUYURU
arkadaşlar,bildiğiniz üzere,her yıl kurban bayramının 3.ve 4. günü yaptığımız geleneksel bayram kampımızı,bu yıl da düzenleyeceğiz.havanın daha ılıman olması dikkatiyle,bu bayramda da yine YEŞİLOVACIK'ta,deniz kenarında kamp yapmayı kararlaştırdık.6/7 EKİM tarihinde olacak kampımıza isteyen her arkadaşımız davetlidir.detaylar bu çarşamba toplantısında kararlaştırılacaktır.bilgilerinize.
TARİH:06.10.2014
BULUŞMA YERİ:BATI MOLA TESİSLERİ
BULUŞMA SAATİ:10.00
HAREKET SAATİ:10.30
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Günaydın Adana Mt.

Hayatı geleceğe doğru yaşar,
Geçmişimizle anlam kazandırırız.

Yine bir bayram yaşayacağız,
Ama geçmiş bayramlarda yaşadığımız
Güzelliklerle anlam kazandıracağız.


Sizlerin ve ailenizin bayramını kutlar,
Nice bayramlar dilerim. Herşey gönlünüzce
Olsun.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
:rendeer:TÜM ADANA MT.NİN VE AİLELERİNİN KURBAN BAYRAMINI GÖNÜLDEN KUTLAR,SAĞLIK,SIHHAT VE HUZUR GETİRMESİNİ DİLERİM.HEP BİRLİKTE NİCE BAYRAMLARA.:rendeer:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
::friends:::friends:EVET ARKADAŞLARIM TÜM ADANA MT VE MOTORSİKLET SEVDALILARININ MUBAREK KURBAN BAYRAMINI KUTLAR AİLELERİ,İLE BERABER MUTLU,SIHHATLİ,BEREKETLİ NİCE BAYRAMLAR GEÇİRMEMİZİ CENABI HAKTAN DİLERİM.
ADANA MT AKLI BAŞINDA,GÜZEL,ÇOK DEGERLİ İNSANLARDAN KURULU BİR TOPLULUKTUR.BAYRAMIN DEGERİNİ BİLELİM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.ALLAHA EMANET OLUNUZ.::friends:::shake2::::friends:[COLOR="Silver
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Herkese hayırlı bayramlar dilerim. Sevdiklerinizle daha nice bayramlarda birlikte olmanızı diler bol bol kavurma yemenizi temenni ederim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst