[Adana - MT]

Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıda gezi kararı çıkmadı mı arkadaslar?bu hafta bişeyler yapalım çok sıkıldık valla ne zamandır
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:günaydın .hayırlı sabahlar hayırlı cumalar.kendinize iyi bakın allaha emanet olun.:rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Merhaba.
Sanırım her hafta çarşamba günü toplantı yapıyorsunuz.
Bu toplantılar nerede ve nasıl yapılıyor, ve uygun olursam ben de katılabilir miyim acaba?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlar,hepimize iyi hafta sonları.
evet her çarşamba,beyazevler çamlık karşısı GREEN GARDEN da toplanıyoruz,bekleriz.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güneşli ve neşeli bir hafta sonu diliyorum.
Gezenlere keyifli sürüşler.
PTT cilere mutlu pazarlar
 
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
388
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gunaydin arkadaslar iyi gunler herkese
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
137
Günaydın arkadaşlar iyi haftalar, gezi fotoğrafları süper olmuş.
En güzel fotoğraf ta Yusuf un fotoları
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
48
Selam Adana MT herkese mutlu haftalar diliyorum :)Çok güzel bir kamp gezisi oldu emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Yusuf Ziya abi çok özletme kendini :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Hayırlı sabahlar,
Hayırlı işler,

Ne oldu bu Green Garden işine,
Bu cenazeden fazlasına benziyor.
Hayırlısı olsun.

Akşama görüşebilmek dileği ile
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
:rendeer:hayırlı günler dostlar bence altenatif bir mekan bulalım artıkın.önümüz kış.
fikri olan arkadaşlar sunsunlar akşam bu konuyu masaya yatıralım.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst