[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yatar herkese iyi geceler,malum yarın iş güç

zaferim sen hala yatmadınmı,dinlen sabah erken kalkıp tükanı açıcen:p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeeet günaydın dostlarım.:) hayırlı işler,bol kazançlar.

75 Yaşındaki Yaşlı Bir Amcanın Erkekli'ğini Yitirdikten Sonra Cinsel Organına Yazdığı Şiir...

Hemen Kalkacak Gibi Fiyakalı Dursan Da
Ebedi Bir Uykuya Dalmışsın Eski Dostum.
Yastıkları Koltuğa Destek Edip Kalksan Da
Artık Güçsüz, Takatsız Kalmışsın Eski Dostum.

Bir Zamanlar Başını Dik Tutardın At Gibi
Gökdelen Binalarda 30'uncu Kat Gibi
Durmadan Çalışırken Rakkaslı Saat Gibi
Şimdi Üç'ün Biri Kalmışsın Eski Dostum.

Sağlığında Ben, Senin Hep Aklına Uyardım
Kendim Üşüsem Bile Seni Sıcak Yere Koyardım
Dantelli Külotları Senin İçin Soyardım
Üzgünüm, Son Düdüğü Çalmışsın Eski Dostum.

Süt Gibi Bacakları Kaldırırken Havaya
Şimdi Takat Kalmamış Zıplayıp Oynamaya
Haline Her Bakışta Başlarım Kahkaha'ya
Gözünden Malum Yaşlar Gelmiyor Eski Dostum

Açtığın Bacakların Sayısını Unuttum
Kısmetsiz Günlerinde Ellerimle Avuttum
Bazen Keltoş Başını Okşayarak Uyuttum
Tedavülde Kalmayan Pulmuşsun Eski Dostum.

Zevkini Sen Yaşadın İşlenen Günahların
Senin Yerine Hesap Verecek Benim Yarın
Hiç Cacığı Olur Mu Pörsümüş Bir Hıyarın
Böyle Sakin Durmaktan Gayen Ne Eski Dostum.

Kim Demiş Eski Dostlar Düşman Olmazmış Diye
Doğruysa, Senin Beni Mahcup Edişin Niye
İşemek Olmasaydı Yedirirdim Kediye
Ben Sana Şimdi Niye Hammalım Eski Dostum...:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Adana lı Arkadaşlar :rendeer:
Bora Abi Ne içden yazmış dedem :cherry:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
eveeeet günaydın dostlarım.:) hayırlı işler,bol kazançlar.

75 Yaşındaki Yaşlı Bir Amcanın Erkekli'ğini Yitirdikten Sonra Cinsel Organına Yazdığı Şiir...

Hemen Kalkacak Gibi Fiyakalı Dursan Da
Ebedi Bir Uykuya Dalmışsın Eski Dostum.
Yastıkları Koltuğa Destek Edip Kalksan Da
Artık Güçsüz, Takatsız Kalmışsın Eski Dostum.

Bir Zamanlar Başını Dik Tutardın At Gibi
Gökdelen Binalarda 30'uncu Kat Gibi
Durmadan Çalışırken Rakkaslı Saat Gibi
Şimdi Üç'ün Biri Kalmışsın Eski Dostum.

Sağlığında Ben, Senin Hep Aklına Uyardım
Kendim Üşüsem Bile Seni Sıcak Yere Koyardım
Dantelli Külotları Senin İçin Soyardım
Üzgünüm, Son Düdüğü Çalmışsın Eski Dostum.

Süt Gibi Bacakları Kaldırırken Havaya
Şimdi Takat Kalmamış Zıplayıp Oynamaya
Haline Her Bakışta Başlarım Kahkaha'ya
Gözünden Malum Yaşlar Gelmiyor Eski Dostum

Açtığın Bacakların Sayısını Unuttum
Kısmetsiz Günlerinde Ellerimle Avuttum
Bazen Keltoş Başını Okşayarak Uyuttum
Tedavülde Kalmayan Pulmuşsun Eski Dostum.

Zevkini Sen Yaşadın İşlenen Günahların
Senin Yerine Hesap Verecek Benim Yarın
Hiç Cacığı Olur Mu Pörsümüş Bir Hıyarın
Böyle Sakin Durmaktan Gayen Ne Eski Dostum.

Kim Demiş Eski Dostlar Düşman Olmazmış Diye
Doğruysa, Senin Beni Mahcup Edişin Niye
İşemek Olmasaydı Yedirirdim Kediye
Ben Sana Şimdi Niye Hammalım Eski Dostum...:queen::queen::queen:

bak adaşımmm.bak şu şiireee:queen:bora nakadar etkisinde kalmış şiirin.sankim kendini ifade ediyorrrrrr:queen:ben sanam demedimmi şu borayı bir tanıdık hekime götürekte şu ızdırabından kurtarsakkkk:bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:57 ----------

Ahlak suküt etmiş sitede :salut:

zaferrrrrrrr sen bizem bişeymi demek istenin yanim.sana bişey htırlatimde(SONDURAK)anladın sen onuuuu:bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim gündüz fenerlerle işim olmaz, hem bu saaten sonra at olup kuyrukmu sallayacam :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 ----------



Yaw kanka ne yapcan dibi yanmış kek gibisini :mrgreen: hani şööyle sarışın olsa neyse :cat:

Allah be kanka ...sonunda sende akıllanmaya başladınmı ne .....bak naapalım biliyonmu???....muzaffer abim bi resim çektirdi diye havalara girmiş....oysa o resimden önce ablaya çok yalvarmış hatta üstüne benzin döküp yakmaya kalkmış ......etraftan koşanlar ikna etmişler ablayı oda tamam ama çok yaklaşmasın Hüsocuğum kızar demiş......öyle çekilmiş bu resim.....Muzaffer abinin cengizi anlattı banada....hala benzin kokuyormuş.....bu anlattıklarım aramızda kalsın ama....gelelim bize sen sarışınmı istiyorsun şimdi...o kolay....öyle kuş dili filanda bilmene gerek yok....sen dilini kullanmasını bil yeter...sarışının bu akşam hazır.....:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:14 ----------

Beni konuşturm şimdi, sen fistanla gezerken ben hatunlarla geziyordum :p

FİSTANMI??????? Tuhahahahhahahaha...Muzaffer abi fistanla valla o esmer abladan daha cazip olursun .....Abi fistanlı resiminde varmı???nooooolur hadi onuda at siteye.....hahahahahahhahaaaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 ----------

allah rahmet eylesin,yakınlarına sabır versin.:pale:



yok kardeş,ne bisikleti.o kadın karanlıkta hiç görünmez ki.:queen:ne gecesi yav,ancak gündüz görünebilir.:queen:



seeeen uzuuun yıllar afrikada yaşadın haa,ayrıca da jaz musikisindeeğitmen,vay vay vay...:queen::queen:



kardeş benim pul kolleksiyonum çok eskidi,unumu eleyip eleğimi duvara astım artık.:queen:bu konuyla ilgili yarın sabah yazacağım fıkrayı okumadan güne başlamayın.




sen öyle san.:wiinkk:



yeni işim için iyi dileklerine teşekkürler kardeş,sağolasın.pul kolleksiyonum konusunda iseallaha şükür henüz tıbba baş vuracak birşey yok.:wiinkk::queen:

bu arada,real'i az geçince DÖRTLER (PEUGEOT) PLAZADA,yine eski işim olan,ARAÇLARDA DETAYLI İÇ TEMİZLİK/BOYA KORUMA işiyle uğraşıyorum.bilgilerinize.

Allah hayırlı uğurlu etsin abi...Çok sevimdim...Bi ara uğrar hayırlarız inşallah...Tabi musaitse ortam....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 ----------

Ahlak suküt etmiş sitede :salut:

Aynen katılıyorum.....
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Günaydın dostlarım, akşam çoşmuşsunuz :mrgreen:

benim OLDUĞUM her yerde bu kaçınımazdır.adaşım.beni herkes bilir :rendeer:yani adana mt benimle güzel,benimle çoşkulu,benimle kahkağalı,benimle tempolu,benimle neşelidir.bunu unutmayınızzzzzzz:pr:tabiki bunların hepsi sizlerle oluyor.sizlerin değişmez bir halkasıyım.bensiz mta benzinsiz motora benzer:queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
benim OLDUĞUM her yerde bu kaçınımazdır.adaşım.beni herkes bilir :rendeer:yani adana mt benimle güzel,benimle çoşkulu,benimle kahkağalı,benimle tempolu,benimle neşelidir.bunu unutmayınızzzzzzz:pr:tabiki bunların hepsi sizlerle oluyor.sizlerin değişmez bir halkasıyım.bensiz mta benzinsiz motora benzer:queen:

VAAROOL ...abi
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
benim OLDUĞUM her yerde bu kaçınımazdır.adaşım.beni herkes bilir :rendeer:yani adana mt benimle güzel,benimle çoşkulu,benimle kahkağalı,benimle tempolu,benimle neşelidir.bunu unutmayınızzzzzzz:pr:tabiki bunların hepsi sizlerle oluyor.sizlerin değişmez bir halkasıyım.bensiz mta benzinsiz motora benzer:queen:

Hepsi tamamda, bora şimdi kuyruk doğrultacakmı onu söyle :bounce:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
sizlere takılmak çok güzel yaw.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 ----------

farkında olmadan gençleşiyorsun
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
zaferrrrrrrr sen bizem bişeymi demek istenin yanim.sana bişey htırlatimde(SONDURAK)anladın sen onuuuu:bounce:

Haluk ciğerim hayal meyal hatırlıyorum, bazı fotolarmı silinmişti o gece :silent:

:farao: bu biraz fazla olmuş. bu bölümü okuyan bayanlarda var

:cat:

sen zaten genç değilmiydin tekin abi yaw. yaş 35 miydi neydi sanırım.

18...ne 35'i...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Haluk ciğerim hayal meyal hatırlıyorum, bazı fotolarmı silinmişti o gece :silen

tehtidler bana vız gelirrrr.beni kendinle karıştırma malum kış geldi kazaksız dışarı çıkmam.okadarrrrrrrrrrrr.mustafa abine çok takılma sonra senin için kılıbık derler.cümle alem ve adana beni bilir.delikanlı adamımdır ve delikanlı adamları severim.yanimeee
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Delilleri karartmasaydık hepberaber görürdük delikanlıyı :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst