[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlarım dün yine değerli gökhan ve ahmet arkadaşlarımın KUYRUK DOĞRULTMA pirensibinden dolayı getirdikleri güzel tatlılar için şahsım adıma teşekkürler ederim.hayırlı uğurlu olsun. ikinizede kazasız kullanmayı nasip etsin.gülen yüzleriniz hiç eksik olmasın.ulennnnnnn hiç dadlılar için teşekkür etmiyonuz haaaaaa:pr:anca götürüyonuz dadlıları :pr:bakınnnnn benim vites şansıman dişlilerimi attırmayın haaa sert geçerse hiç affetmem kırarım ona göremmmm:bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gürselim yeni yaşın hayırlı uğurlu mutluluk dolu olsun...kusura bakma biraz geç oldu ama ....

Tüm ADANA MT dostlarıma ve kardeşlerime bir önceki toplantıda nişanlıma göstermiş olduğunuz yakın ilgiden dolayı teşekkür ederim...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
adana mt iyi akşamlar



arkadaşlarım dün yine değerli gökhan ve ahmet arkadaşlarımın KUYRUK DOĞRULTMA pirensibinden dolayı getirdikleri güzel tatlılar için şahsım adıma teşekkürler ederim.hayırlı uğurlu olsun. ikinizede kazasız kullanmayı nasip etsin.gülen yüzleriniz hiç eksik olmasın.ulennnnnnn hiç dadlılar için teşekkür etmiyonuz haaaaaa:pr:anca götürüyonuz dadlıları :pr:bakınnnnn benim vites şansıman dişlilerimi attırmayın haaa sert geçerse hiç affetmem kırarım ona göremmmm:bounce:

teşekkürler muzaffer abi

ahmet motorun hayırlı ugurlu olsun gulegule bin

sağolasın fuat usta yine fazer zaten daha doyamamıştım


selam arkadaşlar.
ahmet motorun hayırlı olsun, güle güle bin:rendeer:

teşekkürler gürsel abi daha iyisi sizlere olsun
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,kimsecikler yok nirdesiniz breeh
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Şöyle bir çantamı arıyorsun?

bikepics-1362644-800.jpg




:queen:

ewet zafer abi buna benzer aynısı olmasada olur ama böyle birşey..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 PM ----------

Zaten resimdeki marauder benim makinayla aynı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 PM ----------

Bu arada iyi akşamlar. Bugün fırsat bulup giremedim nete...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:36 PM ----------

Hoşgeldin diyen tüm arkadaşlara teşekkürler, HOŞBULDUK
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
40
Meraba arkadaşlar bu hafta mut tarafına gıttım gördüklerrimi siz dostlarla paylaşmak istedim.

mut köprü başı beldesindeki tarihi köprü(göksu)
141020091729.jpg

141020091728.jpg

141020091726.jpg


hava birden değişti birazyağmur
141020091727.jpg

141020091735.jpg

141020091733.jpg

141020091737.jpg

141020091738.jpg

151020091783.jpg

151020091782.jpg


Ertesı gün mut karaman yolundakı alahan kılısesını gezdım.buyrun. (yol tamamen asfalt ama çok dık)
151020091741.jpg

151020091742.jpg

151020091744.jpg

151020091745.jpg

151020091747.jpg

151020091748.jpg

151020091762.jpg

girişten görünüm ve layd mezarları
151020091763.jpg

151020091764.jpg

151020091765.jpg

kilise dışarıdan ve içeriden görünüm
151020091767.jpg

151020091768.jpg

151020091769.jpg

151020091770.jpg

151020091775.jpg

151020091773.jpg


çocukları kutsadıkları taş buymuş.
151020091772.jpg

151020091771.jpg

151020091776.jpg

151020091779.jpg

ve dönüş.
151020091778.jpg

151020091777.jpg

151020091781.jpg

151020091780.jpg


sıkıcı değildi umarım.
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
35
muzaffer abi aldığımız castrollar çook gzl görünüyor ekmeğin arasına sürsekte yesekmi
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
ahmet mi dediniz :) akşam görüşürüz


Ahmet abi hayırlı uğurlu olsun makina çok şık görünüyor. Kuyruğa gelemedim malum şehir dışındaydım.
Tüm ekibe sevgi ve saygılar sunuyorum. Özledim hepinizi yaw, sonunda işimi değiştirteceksiniz bana ya hadi hayırlısı.
Bu arada kuyruk operasyonu sırasında beni arayıp neredesin diye soran Muzaffer abime teşekkürü bir borç bilirim!!!
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürselim yeni yaşın hayırlı uğurlu mutluluk dolu olsun...kusura bakma biraz geç oldu ama ....

Tüm ADANA MT dostlarıma ve kardeşlerime bir önceki toplantıda nişanlıma göstermiş olduğunuz yakın ilgiden dolayı teşekkür ederim...

acele etmeseydin hüseyin, birdahaki yaşa ne kaldıki:queen: kardeşimize gösterdiğimiz ilgide tabiki görevimiz, her zaman bekleriz:rendeer:

Ahmet abi hayırlı uğurlu olsun makina çok şık görünüyor. Kuyruğa gelemedim malum şehir dışındaydım.
Tüm ekibe sevgi ve saygılar sunuyorum. Özledim hepinizi yaw, sonunda işimi değiştirteceksiniz bana ya hadi hayırlısı.
Bu arada kuyruk operasyonu sırasında beni arayıp neredesin diye soran Muzaffer abime teşekkürü bir borç bilirim!!!

mehmet hoşgeldin.umarım iyisindir:) şimdi yine wfr mehmetmi, yoksa wfr si gittide mehmetimi kaldı:silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.

Odanın birine 1 kadın, 1 ütü ve 1 gömlek koymuşlar. 5 dakika içinde gömleği ütüleyip, kadınla beraber olan kişi kazanacakmış.
Japon, almış ütüyü eline gömleği bir güzel ütülemiş. Kadına sıra gelince süre bitmiş. Çıkışta : Bizde prensip budur demiş: Önce iş gelir.
Fransız girmiş ve hemen kadına saldırmış. Ütüye sıra gelince süre bitmiş. Çıkışta: Bizde prensip budur demiş: Önce aşk gelir.
Türk girmiş. Girer girmez vermiş kadına ütüyle gömlegi, o ütülerken kadının işini bitirmiş ve kazanmış. Çıkışta: Bizde prensip budur demiş: ..Çalışanı ? ..kerler
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı işler bol kazançlar kazasız belasız bir hafta sonu dilerim

boracım teşekkürler,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst