- Katılım
- 2 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,397
arkadaşlarım dün yine değerli gökhan ve ahmet arkadaşlarımın KUYRUK DOĞRULTMA pirensibinden dolayı getirdikleri güzel tatlılar için şahsım adıma teşekkürler ederim.hayırlı uğurlu olsun. ikinizede kazasız kullanmayı nasip etsin.gülen yüzleriniz hiç eksik olmasın.ulennnnnnn hiç dadlılar için teşekkür etmiyonuz haaaaaa
r:anca götürüyonuz dadlıları
r:bakınnnnn benim vites şansıman dişlilerimi attırmayın haaa sert geçerse hiç affetmem kırarım ona göremmmm:bounce:
