[Adana - MT]

Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Zafer Abi selam. Sürekli takip ediyorum sayfanızı. Özellikle senin gezi resimlerini arkadaşlarla paylaşıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

Geçengün bir arkadaş makinanın üzerinde gördü beni ve çok şaşırdı. "Mühendisler biner mi ya motora, Ben tırsıyorum bu tip motorlulardan, demekki içinde aklı selimlerde mi var" dedi :) Bende seni ve Bülent Akyürekliyi söyledim. Daha çok şaşırdı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------

Kendimce tecrübelerimi arttırdım Ama daha çok ister. Ayrıca kışlık kıyafet ve güzel bir kask yapmam lazım. Motorda çanta da yok. En azından iki yan çanta olsun istiyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 PM ----------

Resimlerimi paylaşmak istiyorum ama beceremedim wallaa
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
tünaydın millet bizim sevdalı resimleri yüklemiş ama becerememiş resimler çok küçük ana sayfada konu açmış.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/68110-adana-mtnin-akyar-cikartmasi.html

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:01 PM ----------

günaydın adana mt

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 11:10 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 10:58 am ----------[/sıze]

son bir yıldır suzuki marauder 800 sahibiyim. Birkaç gez gezilerinize katılmak istedim ama yol tecrübem olmadığını ve makinamı henüz iyi tanımadığımı düşünerek bunlardan vazgeçtim.

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 11:12 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 11:10 am ----------[/sıze]

son aylarda önce tek başıma adana içi, menderes bulvarı ve seyhan baraj gölünün arka taraflarını dolaştım. Osmaniye-zorkuna çıktım ve son olarak iki hafta önce iki arkadaşla payas'a gittim.

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 11:14 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 11:12 am ----------[/sıze]

çok fazla olmasada kendime göre tecrübe edindim. Ama hala yeterli olduğuma inanmıyorum. Bu yüzden kalabalık gruplara katılmıyorum. Kendimden çok başkasına zarar vermekten çekiniyorum aslında.

hoşgeldiniz
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kaç gündür bekletip sonrada böylemi resim yüklüyorsunuz yuh be başka ne diyelim:p
cengiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzz:pr: :pr: :pr: :bounce:
 
Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Arkadaşlar benim makinaya yan çanta bakıyorum. (Maruder800) Temiz İkinci el de olur. Bilgisi olan var mı?
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
35
mrb...bende fahri adanalı olarak yeni katıldım bu siteye...adım hayati yaş 29 yamaha fazer marka motorsikletim var..muzaffer abi sayesinde bu siteden haberimiz oldu...saygıla tüm adana mt cilere
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
teşekkürler iyi dilekleriniz için akşam görüşmek dileğiyle

Arkadaşlar benim makinaya yan çanta bakıyorum. (Maruder800) Temiz İkinci el de olur. Bilgisi olan var mı?

haluka28 ile irtibata geçmeni önerrim kendisi bizzat imalatını yapıyor onda olmaza yer yok :)) selamlar
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kuyruk mu dediniz ahmet abi akşama görüşürüssssss :cherry:
hayırlı ugurlu olsun ahmet abey....
bu arada elime gecen resimleri yükledim bilgilerinize sunarım bunlar da
saygı deger patronumun muzip halleri:queen:

020.jpg

024.jpg

022.jpg
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
mrb...bende fahri adanalı olarak yeni katıldım bu siteye...adım hayati yaş 29 yamaha fazer marka motorsikletim var..muzaffer abi sayesinde bu siteden haberimiz oldu...saygıla tüm adana mt cilere

vay hayatim aramıza hoşgeldin.senin gibi değerli arkadaşımın adana mt de olması; inanıyorumki herkes aynı derecede memnun olacaklardır:rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Arkadaşlar benim makinaya yan çanta bakıyorum. (Maruder800) Temiz İkinci el de olur. Bilgisi olan var mı?

Şöyle bir çantamı arıyorsun?

bikepics-1362644-800.jpg


haluka28 ile irtibata geçmeni önerrim kendisi bizzat imalatını yapıyor onda olmaza yer yok :)) selamlar

:queen:

Buarada hayırlı olsun Fazer :rendeer:

mrb...bende fahri adanalı olarak yeni katıldım bu siteye...adım hayati yaş 29 yamaha fazer marka motorsikletim var..muzaffer abi sayesinde bu siteden haberimiz oldu...saygıla tüm adana mt cilere

Hoşgeldin
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın millet.

> Evli bir çift cadılar partisine davetliydi.
> Dışarıya çıkmak için hazırlanırlarken kadının migreni tuttu,
evde kalmak zorundaydı. Kocasına, partiye yalnız gitmesini, onun eğlencesini
bozmak istemediğini söyledi.
> Biraz tartıştıktan sonra adam kostümünü giydi ve partiye gitti
kadın da birkaç aspirin alıp yattı. Biraz uyuduktan sonra kendini daha iyi
hissederek uyandı ve partiye giderek kocasına sürpriz yapmaya karar verdi.
> Tam hazırlanırken "acaba ben yanında değilken kocam neler
yapıyor" diye düşündü ve kocasının kendisini tanımaması için
değişik bir kostüm giyerek partiye gitti.
> Oraya vardığında bir kenarda onu izlemeye başladı. Kocası arka
arkaya değişik kızlarla ve onlarla çok yakınlaşarak dans ediyordu, nereye
kadar gidebileceğini görmeye karar verdi. Kocasına yaklaştı, Onunla çok
samimi bir şekilde dans etmeye başladı, kulağına dışarıya
çıkabileceklerini fısıldadı. Arabalardan birine girerek seviştiler ve gece
yarısından önce maskeler çıkarılmadan kadın eve gitti, kocasının
dönüşünü beklemeye başladı.
> Adam sabaha karşı 01.00 sularında döndü ve doğru yatağa gitti.
> Kadın: Parti nasıldı kocacığım" diye sordu,
> Adam : "Sensiz hiç eğlenemedim tatlım" diye yanıtladı.
> Kadın: "inanmıyorum" diye cevapladı, "Bahse girerim çok
eğlenmişsindir"
Adam : "Gerçekten hayatım. Partiye gittiğimde
bazı arkadaşlarla sıkıldık,
> Alt kata inip bütün gece poker oynadık. Fakat kostümümü ödünç
verdiğim O Allah'ın cezası herif bir eğlenmiş, bir eğlenmiş, anlata
anlata bitiremedi...:queen::queen::queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
15
Herkese günaydın.. Dün akşamki buluşmadan kalkarken hesabı ödemeyi unutmuşum, sanırım 5 çay 3 tane de sıkmamız vadı. Gece yatmadan önce aklıma geldi 1.5 saat uyuyamadım vakit de geç olmuştu arayıp soramadım kim ödedi naaptı, tatsızlık çıktı mı falan diye.. Kime borçlandım ben şimdi ??? :pale:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı işler bol kazançlar dilerim,
hayati ve baran hoşgeldiniz

emre ufak tefek şeylere canını sıkma orda küçük hesap yapmazlar,haftaya verirsin bizlerde çok unuttuk takma kafana nolandan başka:p

bora sabah sabah estirdin yine,allah senide güldürsün emiiiiiiii
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
emreciğim,kimse farkına varmamıştır.sorun değil,haftaya ödersin,olur biter.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
günaydın adana mt

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 11:10 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 10:58 am ----------[/sıze]

son bir yıldır suzuki marauder 800 sahibiyim. Birkaç gez gezilerinize katılmak istedim ama yol tecrübem olmadığını ve makinamı henüz iyi tanımadığımı düşünerek bunlardan vazgeçtim.

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 11:12 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 11:10 am ----------[/sıze]

son aylarda önce tek başıma adana içi, menderes bulvarı ve seyhan baraj gölünün arka taraflarını dolaştım. Osmaniye-zorkuna çıktım ve son olarak iki hafta önce iki arkadaşla payas'a gittim. a:cyclo

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 11:14 am ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 11:12 am ----------[/sıze]

çok fazla olmasada kendime göre tecrübe edindim. Ama hala yeterli olduğuma inanmıyorum. Bu yüzden kalabalık gruplara katılmıyorum. Kendimden çok başkasına zarar vermekten çekiniyorum aslında.

aramıza hoşgeldin baran
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst