- Katılım
- 14 Eki 2009
- Mesajlar
- 66
Zafer Abi selam. Sürekli takip ediyorum sayfanızı. Özellikle senin gezi resimlerini arkadaşlarla paylaşıyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------
Geçengün bir arkadaş makinanın üzerinde gördü beni ve çok şaşırdı. "Mühendisler biner mi ya motora, Ben tırsıyorum bu tip motorlulardan, demekki içinde aklı selimlerde mi var" dedi
Bende seni ve Bülent Akyürekliyi söyledim. Daha çok şaşırdı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------
Kendimce tecrübelerimi arttırdım Ama daha çok ister. Ayrıca kışlık kıyafet ve güzel bir kask yapmam lazım. Motorda çanta da yok. En azından iki yan çanta olsun istiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 PM ----------
Resimlerimi paylaşmak istiyorum ama beceremedim wallaa
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------
Geçengün bir arkadaş makinanın üzerinde gördü beni ve çok şaşırdı. "Mühendisler biner mi ya motora, Ben tırsıyorum bu tip motorlulardan, demekki içinde aklı selimlerde mi var" dedi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:45 PM ----------
Kendimce tecrübelerimi arttırdım Ama daha çok ister. Ayrıca kışlık kıyafet ve güzel bir kask yapmam lazım. Motorda çanta da yok. En azından iki yan çanta olsun istiyorum.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 PM ----------
Resimlerimi paylaşmak istiyorum ama beceremedim wallaa
