[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
http://motor46.org/showthread.php?t=172

bakın arkadaşlar bizleri seven örnek gösteren arkadaşlarımız var.
bizde onlara vefa gösterip üye olabiliriz :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 PM ----------

GÜRSEL ABİ DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN::wish::

teşekkür ederim apla:)
Gürselim hayırlı yaşlara olsunnnnnnnnnn.doğum günün kutlu olsunnnnnnnnnn:rendeer:

teşekkürler abi:) (hani doğum gününde promosyon olur ya) abi doğum günümde s2 ini versene depo full olarak:mrgreen:

gürselim nice yaşlara mutluluk ve huzur içinde girmen temennisi ile iyiki doğdun,yoksa barajdaki levrekleri kim yakalayacaktı,

teşekkür ederim cengizim abim:) ben doğmassam balıklar acından ölürdü.sayemde taze karides, sardalya, sülünes, kurttan oluşan süper bir menüyle besleniyor keratalar:mrgreen:.bi taneside vefalı çıkıp tavama atmıyor kendini.yediriyorum içiriyorum hep boşa:queen:

adaşım doğüm günün kutlu olsun. nice mutlu yıllara.:rendeer:

teşekkür ederim adaşım benim:) sen ne ince zarif adammışın kıymetini bilmemişim:queen:

Gürselcim... Nice yaşlara...

teşekkür ederim gökhan:)
gürselciğim nice yaşlara,oltan boş kalmasın.:p

teşekkür ederim bora abi:) en güzel dileği sen yapmışsın:mrgreen:

Goodmorning Folks

o ne demek:silent: günaydın foklar mı dedin bize zafer:queen:

Adana MT'nin ingilizcesi iyidir, meale hacet yok ciğerim :wiinkk:

:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Adanalı Arkadaşlar Hayırlı Günler Hayırlı bol kazanclı Haftalar :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet arkadaşlar,bugünden itibaren,sabahları dostlarım güne tebessümle başlasınlar diye,her sabah bir fıkra yayınlayacağım.

Adam geç yaşında yeniden evlenmeye karar vermis ama yasi seksenin üstünde. Kiz da 22.
Çocuklari, torunlari evlenmesin diye ikna etmeye calismislar;
"Babacim bak yasin ilerledi. Kalbin dayanmaz." diye. Ama adami ikna ne mumkun. Kimseyi dinlememis. Evlenmisler.
Gerdek gecesi olmus, sabah olmus, derken saat ogleni bulmus, yeni evlilerden hala ses seda yok...
Aradan birkaç saat geçtikten sonra kapi acilmis ve kiz bitkin bir vaziyette disariya çikmis.
Yasli adamin oglu endise ile sormus
- Neler oldu? Babam iyi mi?
Kiz, "Evet cok iyi" demis. "Ben yoruldum da, biraz mola verdik..."
- Allah Allah! 85 yasinda bir adam, nasil oluyor da bu kadar aktif olabiliyor?
Kiz : "Yok canim " demis "Aktif degil, adam bunak. Yapiyor unutuyor, yapiyor unutuyor!"
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
günaydınlar efendim hayırlı işler bol kazançlar bora abi fıkra çok güzeldi ellerne sağlık devamını bekliyoruz eeeee hani gezi resimleri gidemedik bari resimlere bakalım :)
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
40
mer-mok pazar gezisi

Arkadaşlar bunlar mersın gülek yaylası ve karbuğazı yaylası

111020091723.jpg


güzel oluktakı mola

111020091665.jpg


111020091666.jpg


111020091669.jpg


111020091670.jpg


karbuğazına giriş

111020091673.jpg


111020091677.jpg


111020091682.jpg

Hava okadar soğuktuki ateş yakmasak donma kırızıne uğrayacaktık)))))))):
111020091683.jpg


111020091689.jpg


111020091690.jpg


111020091691.jpg


Ateş tamam buyrun yemek yapmaya(sucuk)

111020091692.jpg


111020091693.jpg


111020091694.jpg


111020091695.jpg


111020091696.jpg


Salih abinin bakır kahve kaynatma cezvesi

111020091697.jpg


111020091700.jpg


Gülek kalesınden manzaralar

111020091704.jpg


yukarıdan otoban manzarası
111020091706.jpg


111020091716.jpg


111020091708.jpg


İşte kale kapısı ve muhafızlar

111020091709.jpg


111020091710.jpg


111020091711.jpg


111020091717.jpg


111020091724.jpg


111020091721.jpg


EVET
111020091723.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
paylaştığın için teşekkürler kadir:)
hava soğuktu diyorsun ama millet hala kısa kollu ile geziyor.çivi çiviyi sökermi onu deniyorlar herhalde :mrgreen:soğuğu tahmin edebiliyorum, biz yazın gittiğimizde bile buz gibiydi
 
Katılım
12 Eki 2009
Mesajlar
5
Merhaba Abilerim Kardeşlerim ben mersinden batu. yuksek derecede motor hastalıgım var :) şu an yaşım 17 hiltonda çalışıyorum.Sizleri uzun zamandır takıp edıyorum ve aile ortamınız cok hosuma gıdıyor buyuk bı aılesınız ve ailenizde yer varsa aranızda olmaktan gurur duyarım :) bu arada ufak bi sorum var ben 27.07.93 dogmluym suan 17 yasındayım dogum gunumu tamamlamıs olarak ehliyet alabiliyormuyum ?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
paylaşım için teşekkürler kadir kardeş.

muzaffeeeeer,k.çenkiss resimler nerde kaldı.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,
boracum fıkra süper eline sağlık

resimleri beklerük

kadir kardeş güzel kareler alah muhabbetinizi arttırsın nice gezilere diyelim
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar arkadaşlar. :rendeer:

bora abi fıkran harikaydı. iyi güldürdün bizi sağolasın.:queen:

kadir kardeş çok güzel bir gezi olmuş. ellerinize sağlık paylaşım için teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Arkadaşlar il sayfalarına çok foto yüklediğiniz zaman yazılan mesajları okumak çok zor oluyor.
Foto eklemek yerine link eklemenizi şahsen rica ederim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ya arkadaşım bi resim ekleyeceksiniz artık bir hafta sallarsınız:pr:
olmuyor böyle, demir tavında dövülür:bounce:
gezi resimleri sıcağı sıcağına daha tatlı olur.hadi bakalım muzaffer beyabi canlan biraz, bırak facebook a takılmayı:mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herkese günaydın.

Ferdinand Porsche, ölür ve öbür dünyada melekler tarafından karşılanır.
Melekler kendisinin olağanüstü otomobil tasarımından dolayı bir dilek hakettiğini söyleyerek, arzusunu sorarlar.....!!!
Porsche;
- "Tanrı ile bir konuda konuşmak isterdim."der.
Melek derhal isteğini yerine getirmek üzere Ferdinand Porsche' yi bir salona alır.
Ferdinand Porsche Tanrı' ya sorar:" KADINI yaratırken düşünceleriniz nerdeydi?"
Tanrı:
-" Ne demek istiyorsun?"
Porsche:"Çok hatalı yaratmışsın!"
1.Ön taraf aerodinamik değil.
2.Çok ses yapıyor.
3.Bakım masrafları yüksek.
4.Ayda 5-6 gün tamamen kullanılmaz durumda.
5.Arka taraf çok sarkık duruyor.
6.Sürekli boyanması ve yenilenmesi gerekiyor.
7.Egzost, emisyona çok yakin.
8.Farlar genellikle küçük.Bazende çok büyük.
9.Yakıtı da son derece pahalı.
10.Yakıt aldığı yerden gereksiz yere çok gürültü çıkıyor.

Tanrı kısaca düşündükten sonra cevap verir:-"Ferdinand, bunların hepsi doğru olabilir ama.İstatistiklere göre erkekler
SENİN İCADINDAN ÇOK, BENİM İCADIMA BİNİYORLAR!!"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst