- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
http://motor46.org/showthread.php?t=172
bakın arkadaşlar bizleri seven örnek gösteren arkadaşlarımız var.
bizde onlara vefa gösterip üye olabiliriz
)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 PM ----------
teşekkür ederim apla
teşekkürler abi
(hani doğum gününde promosyon olur ya) abi doğum günümde s2 ini versene depo full olarak:mrgreen:
teşekkür ederim cengizim abim
ben doğmassam balıklar acından ölürdü.sayemde taze karides, sardalya, sülünes, kurttan oluşan süper bir menüyle besleniyor keratalar:mrgreen:.bi taneside vefalı çıkıp tavama atmıyor kendini.yediriyorum içiriyorum hep boşa:queen:
teşekkür ederim adaşım benim
sen ne ince zarif adammışın kıymetini bilmemişim:queen:
teşekkür ederim gökhan
teşekkür ederim bora abi
en güzel dileği sen yapmışsın:mrgreen:
o ne demek:silent: günaydın foklar mı dedin bize zafer:queen:
:queen: :queen: :queen:
bakın arkadaşlar bizleri seven örnek gösteren arkadaşlarımız var.
bizde onlara vefa gösterip üye olabiliriz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:21 PM ----------
GÜRSEL ABİ DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN::wish::
teşekkür ederim apla
Gürselim hayırlı yaşlara olsunnnnnnnnnn.doğum günün kutlu olsunnnnnnnnnn:rendeer:
teşekkürler abi
gürselim nice yaşlara mutluluk ve huzur içinde girmen temennisi ile iyiki doğdun,yoksa barajdaki levrekleri kim yakalayacaktı,
teşekkür ederim cengizim abim
adaşım doğüm günün kutlu olsun. nice mutlu yıllara.:rendeer:
teşekkür ederim adaşım benim
Gürselcim... Nice yaşlara...
teşekkür ederim gökhan
gürselciğim nice yaşlara,oltan boş kalmasın.![]()
teşekkür ederim bora abi
Goodmorning Folks
o ne demek:silent: günaydın foklar mı dedin bize zafer:queen:
Adana MT'nin ingilizcesi iyidir, meale hacet yok ciğerim :wiinkk:
:queen: :queen: :queen: