[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
tamam gelirken annemden öğrendiğim irm
k tatlısı yapıp getireceğim.mereklanmayın.görüşmek üzere

ilgin için teşekkürler.olmazsa piknik tüpünü getirim.toplantıda sıcak,sıcak yapta yiyelim.istersen fıstık ile peynir getirim bu malzemeyle harika irmik olur nedersin:bounce:syg
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar sevgili arkadaşlar.:)

gökhan hocam yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. allah kaza bela vermesin. :rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
Sevgili adana MT hepinize merhaba.ismim NUMAN bir fabrikada güvenlikçiyim.genelde akşamları görev yaparım.motosikletim today...dır(50cc) işşalah zamanı geldiğimde 125cc alacağım.genelde hafta sonları kendimce uzun yollara giderim.seyahat etmeyi severim.en son alanyaya motoskletim ile 1200 km yol katettim.bekarım sizlerle tanışmak isterim.beni aranıza alırsanız ve gezilerinize katılma şansı verirseniz sevinirim.adanalı değilim.yanlız yaşıyorum.işşallah ilk toplantınıza katılırım.saygılarımla.

Aramıza hoşgeldin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 PM ----------

Sevgili adana MT hepinize merhaba.ismim NUMAN bir fabrikada güvenlikçiyim.genelde akşamları görev yaparım.motosikletim today...dır(50cc) işşalah zamanı geldiğimde 125cc alacağım.genelde hafta sonları kendimce uzun yollara giderim.seyahat etmeyi severim.en son alanyaya motoskletim ile 1200 km yol katettim.bekarım sizlerle tanışmak isterim.beni aranıza alırsanız ve gezilerinize katılma şansı verirseniz sevinirim.adanalı değilim.yanlız yaşıyorum.işşallah ilk toplantınıza katılırım.saygılarımla.

ilgin için teşekkürler.olmazsa piknik tüpünü getirim.toplantıda sıcak,sıcak yapta yiyelim.istersen fıstık ile peynir getirim bu malzemeyle harika irmik olur nedersin:bounce:syg


YAA ABİ SEN ÇOK YAŞA EMİİ AKŞAM AKŞAM GÜLDÜRDÜN BENİ ALLAH TA SENİ HEP GÜLDÜRSÜN :queen:AMA DOĞRU SÖYLEMİŞSİN:cat: BEN İLK KATILDIĞIM DA KÖSE DEN MADO DAN İSTENİLDİ TATLILAR BANANE YENİ GELENLERDEN DE İSTENSİN :salut:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gökhan resimleri görüp hayırlamak istiyordum ama millet hep hayırlamış.
bendende
HAYIRLI OLSUN
:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
günaydın mt.
gökhan hocam hayırlı olsun yeni transalp in allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Ben bu akşam tatlı getiricem, irmikle fln uğraşma boşuna ;)

Honda today'le mi 1200 km yol yaptın bu arada ??? Şişmedi mi motor uzun yolda ?
shinkage tedbirli gel ve yanımdan ayrılma lütfen:silent: ben gelmeden datlı kutusunu sahip çık kaşla göz arası bakmışsınki yok bu uyarımı kulak arkası etme:pr:akşama şu 1200 gs todayi bir dinlesek.TÜP GETİRİMMİ AĞAM :pr::queen::queen:YAVVV doktorum SENDE TRANSALP ALIYON MİLLETTEN DUYUYOK HAAA ayıp oluyor bak.desene bir kuyruk daha çıktı ulennnnnn ne ballı tadlılı bir adana MT yavvvvv:salut::salut:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
herkeşe iyi akşamlar,
gökhan hocam hayırlı olsun sonunda muradına erdin arısı haliğun başuna

yeni gelen arkadaşlarada hoşgeldiniz der tanışmak kaynaşmak dileğiyle

cengiz abi sanırım benden bahsediyon ama benim ismim öyle yazılmıyor. ****HALUK***** diye yazılıyor bilgilerinize saygılarımla öpüyorum bal yanaklarından.


iyi günler arkadaslar bende tanısmak isterim. nerde toplanılcak ?

arkadaşım öncelikle hoşgeldin maddeleri sıralıyorum:

1) motorla gelinecek
2) gelirken tatlı getirilecek adettendir. artık köseden olur seç den olur orası sana kalmış

yer: adnan menderesin sonunda ademin yeri var gelince motorları görürsün
saat: 20:00 den sonra.
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
3
Millet iyi akşamlar!!!! gürsel abicimm bu mesaj sana happyy bırthday to youuuu:))) iyiki doğmuşsunnnn
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
herkes mendereste tatlıları yiyor bende evde misafirlere elmalı pasta yaptım yiyoruz offf yaa bensiz yenildi tatlılarr:pr::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst