[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Herkese merhaba. Suzuki Türkiye ye telefon açtım. Biraz görüştükten sonra ilgili den mail geldi. Sorduğum parça fiyatlarını vermediler Suzuki servisine yönlendirdiler bakalım neymiş fiyatlar:pr:

Gazyağıda alayım diyorum çıkmışken praktikerde varmıdır?:cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam ben seni sabahın köründe uyandırım. Hani demiştin ya karkalar b... yemeden :mrgreen:

Üyeliği eski olabilir ama Gürhanı tanımıyorum, sen tanıyormusun :silent:

tamam unutma ama uyandırmayı şaka yapmıyorum....bu akşam biraz yorulabilirim.....sen uyanınca benide uyandır...

Gürhan arkadaşı sen tanımıyorsan ben nerden tanıyım ben daha yeniyim.....
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Üyeliği eski olabilir ama Gürhanı tanımıyorum, sen tanıyormusun :silent:

muzaffer,sanıyorum,dr.erhanın arkadaşı vardı ya,dr.gürhan,gözne aslanköye gittiğimizde gelmişti hani,bizim ümitin fz 6 sından vardı.sanırım o arkadaş.


Gazyağıda alayım diyorum çıkmışken praktikerde varmıdır?:cherry:

alpciğim,gazyağını,ADANA'da 2 yerde var bildiğim kadarıyla.1.si havaalanı kavşağındaki şenbayrak petrol,diğeri de,akkapı da ki bir petrolde.lt.si 3,5 tl.civarı,haberin olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 PM ----------

-GÜRHAN BEY;

Kapuzbaşı şelaleri için;

Buluşma Tarihi : 25 Temmuz 2009 Cumartesi
Buluşma yerimiz : MOLA tesisleri
Buluşma Saati : 6:30
Hareket Saati : 7:00

evet konaklamalı,rezervasyon,yapıldı.otobandan gidilecek,yol tertemiz,yaklaşık 360 km.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
henüz pc başına geldim.motorumun zincirini temizledim,yağladım,ayrıca motorumu cillop gibi parlattım.yola hazır amcası :queen::queen:

yarın 110-120 paşa paşa gidecek.:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
henüz pc başına geldim.motorumun zincirini temizledim,yağladım,ayrıca motorumu cillop gibi parlattım.yola hazır amcası :queen::queen:

yarın 110-120 paşa paşa gidecek.:queen:

Bora kardeş, bizim motorlar 130 dan sonra çok yakmaya başlıyor ona göre :bounce:

Temizlik ve yağlama işini ben pazar günü yaptım...:cherry:

Acaba, gittiğimiz yerde Nargile varmıdır :silent:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
2
Evet hocam ben o Gürhan'ım Erhan'la Hasan'ın arkadaşı. Mavi FZ6 Çamlıyaylaya gitmiştil ilk kez beraber daha sonra da iki yolculuğumuz oldu.
Bora abi merhaba, şelalede bir tek konaklama tesisi varmış öğrenebildiğime göre orayıda aradım yer kalmadı dediler, başka zamana artık, sabah gidip akşam gelmekte biraz bayar beni gibi geldi muhtemelen de tek başıma döneceğimden..
Başka zamana artık sizlere iyi eğlenceler dilerim görüşmek üzere.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yarın yola çıkacaklar için yolunuz açık olsun arkadaşlar.

hüsocum kına için acele etme hele bir geleyim. gerekirse kendi ellerimle yakacam

bu arada bugünün talihlisi muzaffer abiydi.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kusura bağma arkadaşım deneme bu nasıl olacak yapmadan anlayamassın.ama tecrübe oldu.
doğru söylüyorsun arkadaşım, tabiki deneyeceksin, şakalaşmak için takıldım:) hadi bir iki deneme daha yap, ama resimler senli motorunla olsunda seni tanımış olalım:rendeer:
Herkese merhaba. Suzuki Türkiye ye telefon açtım. Biraz görüştükten sonra ilgili den mail geldi. Sorduğum parça fiyatlarını vermediler Suzuki servisine yönlendirdiler bakalım neymiş fiyatlar:pr:

Gazyağıda alayım diyorum çıkmışken praktikerde varmıdır?:cherry:
suzuki servisi bekir abinin kardeşi, gazyağıda pratikerde ne gezer derim alpciğim:bounce:, müracat trafik karşısı alpet:cat:
henüz pc başına geldim.motorumun zincirini temizledim,yağladım,ayrıca motorumu cillop gibi parlattım.yola hazır amcası :queen::queen:

yarın 110-120 paşa paşa gidecek.:queen:

abi 110 la yol bitmez be yav:mrgreen:
YOLA ÇIKACAK ARKADAŞLARA
KAZASIZ BELASIZ, NEŞELİ GEZMELER DİLERİZ:rendeer:​
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler arkadaşlar.

hadi bakalıııım,KAPUZBAŞI yolcusu kalmasııııın.:queen:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
yolunuz açık olsun arkadaşlar, resimleri bende merak ediyorum :)
buarada bir iki hafta buralarda yokum, tatile gidiyorum, herkese iyi günler. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst