- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
Cengiz, Adana Mt nerdeyse ana sayfada görünmicek. Millet geziye gitti galiba.
nedendir bilmem ama eski tat kalmamış bee burda galiba sıcaklardan
Cengiz, Adana Mt nerdeyse ana sayfada görünmicek. Millet geziye gitti galiba.
ne yapacağız bu sıcaklardan, evden çıkasım gelmiyor:mrgreen:sıkıntıdan patlıyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
saane, takılma takılma sonrada naaber demeraba millet ne haber yaw![]()
nedendir bilmem ama eski tat kalmamış bee burda galiba sıcaklardan![]()
arkadaşlar hoşgeldinizzzz.
hoş geldiniz mt adana gezginleri
iyi akşamlar
-günaydın arkadaşlar.
-evet,sencerle dün görüştük,gitmek isteyen arkadaşlar olursa,bu mutlu gününde,arkadaşımızı yalnız bırakmamış oluruz.![]()
Günaydın Millet
Bu sıcak nedir yav :salut:
günaydın arkadaşlar.....kaçıranlar için söylüyorum....muhteşem bir hafta sonu idi....kapuzbaşı ekibine teşekkür ederim....