Üyeliği eski olabilir ama Gürhanı tanımıyorum, sen tanıyormusun :silent:
muzaffer,sanıyorum,dr.erhanın arkadaşı vardı ya,dr.gürhan,gözne aslanköye gittiğimizde gelmişti hani,bizim ümitin fz 6 sından vardı.sanırım o arkadaş.
Gazyağıda alayım diyorum çıkmışken praktikerde varmıdır?:cherry:
alpciğim,gazyağını,ADANA'da 2 yerde var bildiğim kadarıyla.1.si havaalanı kavşağındaki şenbayrak petrol,diğeri de,akkapı da ki bir petrolde.lt.si 3,5 tl.civarı,haberin olsun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:05 PM ----------
-GÜRHAN BEY;
Kapuzbaşı şelaleri için;
Buluşma Tarihi : 25 Temmuz 2009 Cumartesi
Buluşma yerimiz : MOLA tesisleri
Buluşma Saati : 6:30
Hareket Saati : 7:00
evet konaklamalı,rezervasyon,yapıldı.otobandan gidilecek,yol tertemiz,yaklaşık 360 km.