[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuan seni anlayacak durumda değil, birde Fransızca dene :p

Jö levö devutue lasepyan ha Muzaffer abidyoan ?????:silent::silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------

SON DAKİKA

Adana Kozan'da 4,6 büyüklüğünde deprem-24 Temmuz 2009

Adana'nın Kozan ilçesinde 4,6 büyüklüğünde, orta şiddette deprem meydana geldiği bildirildi.

Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Afet İşleri Genel Müdürlüğü Deprem Araştırma Dairesi Başkanlığı Sismoloji Şube Müdürlüğü verilerine göre, saat 08.48'de merkez üssü Kozan olan depremin aletsel büyüklüğü 4.6 olarak ölçüldü.

Yer kabuğunun 3,9 kilometre altında gerçekleşen deprem, çevre ilçeler ve Adana'da da hissedildi.

Depremde ilk belirlemelere göre can ve mal kaybı olmadığı belirtildi.

Geçmiş olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
40
günaydın arkadaşlar
sahilden selam hepinize

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 AM ----------

210620091153-1.jpg

deneme
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
He bizim kaynana gil imamoğlunda yaşıyor, sabahın köründe telefon çaldı depram oluyor kaçın diye :) dedim nereye kaçim :queen: Can ve mal kaybı yok. Allahım daha kötülerinden korusun. Amin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 AM ----------

abilerim bir motor almak istiyorum aklımda CBF 250 cc var ne dersiniz? tanıdığınız birinde filan varmı?
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
He bizim kaynana gil imamoğlunda yaşıyor, sabahın köründe telefon çaldı depram oluyor kaçın diye :) dedim nereye kaçim :queen: Can ve mal kaybı yok. Allahım daha kötülerinden korusun. Amin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 AM ----------

abilerim bir motor almak istiyorum aklımda CBF 250 cc var ne dersiniz? tanıdığınız birinde filan varmı?

senin maviş var ya kanka, onunla idare et, dün gördüm dükkanın önünde, tam senlik :cherry::cherry:

bu arada noldu oğlun gelmedi mi daha :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ne yapayım gürselim,hava çok sıcak dışarı çıkmayı gözüm yemiyor.:pr:
abi vallahi aynı geçen gün çağırdığınızda evde int. başında klima son ayarda meyvem colam yanımda :) nasıl gelim abi bu sıcakta odanın kapısından ayak parmaamı çıkarasım gelmiyor:queen:
SON DAKİKA

Adana Kozan'da 4,6 büyüklüğünde deprem-24 Temmuz 2009

Adana'nın Kozan ilçesinde 4,6 büyüklüğünde, orta şiddette deprem meydana geldiği bildirildi.

Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Afet İşleri Genel Müdürlüğü Deprem Araştırma Dairesi Başkanlığı Sismoloji Şube Müdürlüğü verilerine göre, saat 08.48'de merkez üssü Kozan olan depremin aletsel büyüklüğü 4.6 olarak ölçüldü.

Yer kabuğunun 3,9 kilometre altında gerçekleşen deprem, çevre ilçeler ve Adana'da da hissedildi.

Depremde ilk belirlemelere göre can ve mal kaybı olmadığı belirtildi.
hadi be hiç hissetmedik valla, geçmiş olsun umarım katlayarak buraya gelmez:salut:
günaydın arkadaşlar
sahilden selam hepinize

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 AM ----------

210620091153-1.jpg

deneme

deneme zayıftı hocam:bounce: 640-480 yükle, hem ilk mesajında adana mt sayfasını deneme tahtası yapmanı kınıyorum:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 PM ----------

günaydın arkadaşlar
muzocuuuuum sanada künaydııın:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:21 PM ----------

ben kaçar mihrican hanımın pisiklet tamiri var:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Jö levö devutue lasepyan ha Muzaffer abidyoan ?????:silent::silent:



Hüseyin, muzoya küfür etmedin değilmi :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------

He bizim kaynana gil imamoğlunda yaşıyor, sabahın köründe telefon çaldı depram oluyor kaçın diye :) dedim nereye kaçim :queen: Can ve mal kaybı yok. Allahım daha kötülerinden korusun. Amin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 AM ----------

abilerim bir motor almak istiyorum aklımda CBF 250 cc var ne dersiniz? tanıdığınız birinde filan varmı?

Kaç liralık olsun :silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abilerim bir motor almak istiyorum aklımda CBF 250 cc var ne dersiniz? tanıdığınız birinde filan varmı?

seni 250 cc. kesmezzz:p.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------

arkadaşlar,az önce FATİH BEY'le görüştüm,odalarımız ayırtılmış,koyun ve dana eti hazırlanmış,bilginiz olsun.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hüseyin, muzoya küfür etmedin değilmi :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------



Kaç liralık olsun :silent:

yok be yaw...delimisin muzaffer abiye benden kötü söz çıkarmı.....türkcesi muzaffer abi saygılar abi...inşallah sende geliyorsundur kapuzbaşına .... sensiz tadı yok be abi yaw ....senin gelmediğin gezide muzo kardeşimle ben çok kulaklarını çınlatıyoruz...demek...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Günaydın herkese....yaw hayırdır milletin günaydınıda bir garip olmuş....muzaffer abi o ne be yaw....zafer senin (AŞBC) yide anlamadım....bu gün salaklığım üstümde herhalde....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 AM ----------



ben isterim hocam....bayılırım kınaya...bu arada bu günün talihlisi kim....:cat::queen:

henüz denize gidemedim. biraz iş vardı. akşam üzeri belki
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
senin maviş var ya kanka, onunla idare et, dün gördüm dükkanın önünde, tam senlik :cherry::cherry:

bu arada noldu oğlun gelmedi mi daha :queen:

he kanka şehir içi maviş süper ama sol ve sağ ayağım boşta durunca rahatsız oluyorum. Vites, firen yapmak istiyorum :) şehir içinde 4 lt benzinle 220 km yol gittim rekormu nee?

Oğlum pazartesi günü geliyor inşallah. Bekliyoruz büyük bir özlemle hazırlıklar tamam . şimdiden akülü arabasını bile aldım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:56 PM ----------

seni 250 cc. kesmezzz:p.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------

arkadaşlar,az önce FATİH BEY'le görüştüm,odalarımız ayırtılmış,koyun ve dana eti hazırlanmış,bilginiz olsun.

ne yapim abii macbur. Bak bir haftadır 115cc biniyorum ama çok ekonomik oldu haa :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
henüz denize gidemedim. biraz iş vardı. akşam üzeri belki

kınaya noooldu?????:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:39 PM ----------

muzooooooooooooooooooooooooooo nerdesin be şoparım yawwwwwww???????????:silent:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba, Gürhan Poçan ben, Kapuzbaşına ben de gelmek isterim. Ayrıntıları öğrenebilirsem, konaklamalı mı günübirlik mi, yol aslat mı, dere tepede var mı konaklamalı ise rezervasyon telefon filan gibi konularda yardımınızı rica ediyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar merhaba, Gürhan Poçan ben, Kapuzbaşına ben de gelmek isterim. Ayrıntıları öğrenebilirsem, konaklamalı mı günübirlik mi, yol aslat mı, dere tepede var mı konaklamalı ise rezervasyon telefon filan gibi konularda yardımınızı rica ediyorum.

Tanışıyormuyuz :silent:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarin sabah geç kalma, emi :bounce: zaten kahvaltı yapmadan yola çıkacaz, geç kalırsan seni çiğ çiğ yerimmmmm :mrgreen:

ok tamam kalmam...ama sende beni sabah uyandır tamammı belki uyanamam noooolur nooolmaz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------

Tanışıyormuyuz :silent:

üyeliği benden eski ha muzo gürhan beyin.....:silent:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ok tamam kalmam...ama sende beni sabah uyandır tamammı belki uyanamam noooolur nooolmaz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------



üyeliği benden eski ha muzo gürhan beyin.....:silent:

Tamam ben seni sabahın köründe uyandırım. Hani demiştin ya karkalar b... yemeden :mrgreen:

Üyeliği eski olabilir ama Gürhanı tanımıyorum, sen tanıyormusun :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst