- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
süpersin....muzaffer abi sen ?????:silent::silent:
Şuan seni anlayacak durumda değil, birde Fransızca dene
süpersin....muzaffer abi sen ?????:silent::silent:
Şuan seni anlayacak durumda değil, birde Fransızca dene![]()
SON DAKİKA
Adana Kozan'da 4,6 büyüklüğünde deprem-24 Temmuz 2009
Adana'nın Kozan ilçesinde 4,6 büyüklüğünde, orta şiddette deprem meydana geldiği bildirildi.
Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Afet İşleri Genel Müdürlüğü Deprem Araştırma Dairesi Başkanlığı Sismoloji Şube Müdürlüğü verilerine göre, saat 08.48'de merkez üssü Kozan olan depremin aletsel büyüklüğü 4.6 olarak ölçüldü.
Yer kabuğunun 3,9 kilometre altında gerçekleşen deprem, çevre ilçeler ve Adana'da da hissedildi.
Depremde ilk belirlemelere göre can ve mal kaybı olmadığı belirtildi.
He bizim kaynana gil imamoğlunda yaşıyor, sabahın köründe telefon çaldı depram oluyor kaçın diyededim nereye kaçim :queen: Can ve mal kaybı yok. Allahım daha kötülerinden korusun. Amin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 AM ----------
abilerim bir motor almak istiyorum aklımda CBF 250 cc var ne dersiniz? tanıdığınız birinde filan varmı?
abi vallahi aynı geçen gün çağırdığınızda evde int. başında klima son ayarda meyvem colam yanımdane yapayım gürselim,hava çok sıcak dışarı çıkmayı gözüm yemiyor.r:
hadi be hiç hissetmedik valla, geçmiş olsun umarım katlayarak buraya gelmez:salut:SON DAKİKA
Adana Kozan'da 4,6 büyüklüğünde deprem-24 Temmuz 2009
Adana'nın Kozan ilçesinde 4,6 büyüklüğünde, orta şiddette deprem meydana geldiği bildirildi.
Bayındırlık ve İskan Bakanlığı Afet İşleri Genel Müdürlüğü Deprem Araştırma Dairesi Başkanlığı Sismoloji Şube Müdürlüğü verilerine göre, saat 08.48'de merkez üssü Kozan olan depremin aletsel büyüklüğü 4.6 olarak ölçüldü.
Yer kabuğunun 3,9 kilometre altında gerçekleşen deprem, çevre ilçeler ve Adana'da da hissedildi.
Depremde ilk belirlemelere göre can ve mal kaybı olmadığı belirtildi.
günaydın arkadaşlar
sahilden selam hepinize
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 AM ----------
![]()
deneme
Jö levö devutue lasepyan ha Muzaffer abidyoan ?????:silent::silent:
He bizim kaynana gil imamoğlunda yaşıyor, sabahın köründe telefon çaldı depram oluyor kaçın diyededim nereye kaçim :queen: Can ve mal kaybı yok. Allahım daha kötülerinden korusun. Amin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 AM ----------
abilerim bir motor almak istiyorum aklımda CBF 250 cc var ne dersiniz? tanıdığınız birinde filan varmı?
abilerim bir motor almak istiyorum aklımda CBF 250 cc var ne dersiniz? tanıdığınız birinde filan varmı?
Hüseyin, muzoya küfür etmedin değilmi :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:22 PM ----------
Kaç liralık olsun :silent:
Günaydın herkese....yaw hayırdır milletin günaydınıda bir garip olmuş....muzaffer abi o ne be yaw....zafer senin (AŞBC) yide anlamadım....bu gün salaklığım üstümde herhalde....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:34 AM ----------
ben isterim hocam....bayılırım kınaya...bu arada bu günün talihlisi kim....:cat::queen:
senin maviş var ya kanka, onunla idare et, dün gördüm dükkanın önünde, tam senlik :cherry::cherry:
bu arada noldu oğlun gelmedi mi daha :queen:
seni 250 cc. kesmezzz.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 PM ----------
arkadaşlar,az önce FATİH BEY'le görüştüm,odalarımız ayırtılmış,koyun ve dana eti hazırlanmış,bilginiz olsun.
henüz denize gidemedim. biraz iş vardı. akşam üzeri belki
kınaya noooldu?????:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:39 PM ----------
muzooooooooooooooooooooooooooo nerdesin be şoparım yawwwwwww???????????:silent:
O SENİN DUYAMAZ ŞUAN KAPSAMI ALANI DIŞINDA :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
e ben sana haykırdım ya....beni duyamayan kim kine????
Arkadaşlar merhaba, Gürhan Poçan ben, Kapuzbaşına ben de gelmek isterim. Ayrıntıları öğrenebilirsem, konaklamalı mı günübirlik mi, yol aslat mı, dere tepede var mı konaklamalı ise rezervasyon telefon filan gibi konularda yardımınızı rica ediyorum.
Yarin sabah geç kalma, emi :bounce: zaten kahvaltı yapmadan yola çıkacaz, geç kalırsan seni çiğ çiğ yerimmmmm :mrgreen:
Tanışıyormuyuz :silent:
ok tamam kalmam...ama sende beni sabah uyandır tamammı belki uyanamam noooolur nooolmaz...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------
üyeliği benden eski ha muzo gürhan beyin.....:silent: