[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki bakla arasındaki mesafenin inç karşılığı....
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilgi07resim1.png


Şekil 1A da görüldüğü üzere p= bakla aralığı.....saygılar....
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bak bende diyorum ki; hem p hem b1 lazım...

Mesela 415 numaralı zincirin p si 415 inch mi :cherry:

Saygılar...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
O-ringli motosiklet zincirinin ne olduğunu merak edenlere;

Hani temizlemek için gaz yağı yerine mazot kullanarak zarar vereceğiniz O ringler...

zincirkesityazilirq0.jpg
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr::pr::pr::pr::queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Parmağı zincir değil dişlisi deldi; o yüzden zincir gözüme daha şirin gözüküyor :queen:

Evet anlaşılan siz bu soruyu cevaplayamayacaksınız;

Mesela 415 numaranın ilk hanesini alıyorsun ve 8'e bölüyorsun;

4/8" = 1/2" = 12.7mm oluyor, bu iki halka arasındaki mesafe (p)

son iki hanesinin ortasına nokta koyup sonra 8'e bölüyorsun;

1.5/8" = 3/16" = 4.76 mm oluyor, bu da iki bakla arasındaki mesafe (b1)

420 demekte 1/2" x 1/4" zincir demek...

Diğerlerini ev ödevi veriyorum, yarın kontrol edeceğim :queen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Parmağı zincir değil dişlisi deldi; o yüzden zincir gözüme daha şirin gözüküyor :queen:

Evet anlaşılan siz bu soruyu cevaplayamayacaksınız;

Mesela 415 numaranın ilk hanesini alıyorsun ve 8'e bölüyorsun;

4/8" = 1/2" = 12.7mm oluyor, bu iki halka arasındaki mesafe (p)

son iki hanesinin ortasına nokta koyup sonra 8'e bölüyorsun;

1.5/8" = 3/16" = 4.76 mm oluyor, bu da iki bakla arasındaki mesafe (b1)

420 demekte 1/2" x 1/4" zincir demek...

Diğerlerini ev ödevi veriyorum, yarın kontrol edeceğim :queen:

öğretmen gibi adamsın valla :) resim ekledik ama olmadı sanırım :pr: sınıftamı kaldık hocam :silent:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bilgi07resim1.png


Şekil 1A da görüldüğü üzere p= bakla aralığı.....saygılar....



bu ne arkadaşım ya mühedislik fakültesine çevirmişsiniz siteyi




ZİNCİR TEMİZLEME -Zincir üzerinde bulunan kilit yerinde sökülüp motor üzerinde alınır
-Bir gece gazyağında bekletildikten sonra bir tel üzerine asılır 28dk (bakır tel olursa dahada iyi olur pas yapmaz )
-Genişçe bir kabın içerisine yatırılır 0,25 kalınlıta 2,5 cm lik tetra marka fırça ile piyasa muadilleride var önce üst olmak üzere dairesel hareketlerle zincir üzerinde bulunan kir temizlenir sonra yan alt diğer yan olarak tekrarlanır bu işlem 4 defa tekrarlanır kirlenmiş kazyağı duruma göre değiştirilir
-Daha sonra zincir tekrar bakır tel üzerine asılarak gazyağını süzülmesi beklenir 28dk
-süzülme işlemi devam ederken dişli bölümleri temizlenir(dişli temizliğini Daha sonraki yazımda anlatırım )
-Zincir yağlanmadan motorun üzerine talılır bakın burası önemli kilit ağzı arkaya gelecek şekilde takılır
-sonra yağ sıkılır afiyetle binilir
selamlar

ahmetusta @ info
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
:bounce:

Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....

seninle hemfikirim.bence bu yazın için bozulan varsa bozulsun.bu yaştan sonra kimsenin nazını çekemem.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
sen mi sözü sayılır bi adamsın :p Her bayan üyeye sen gözüyle bakıyor insanlar :p


Olay neden bu kadar ciddiye bindi insanlar neden bu kadar agresifleşti anlayamadım doğrusu.Gerçekse gerçek değilse değil.Bu Ofelya aceleciliği niyedirki.. Hadi başlarda mavra yapıoduk eğleniyorduk ama keşke olay aynı şekilde mavrada kalsaydı..Üzüldüm şahsen

Mavra hala devam ediyor gibi, oltaya takılma. Birileri klavye başında çok fena gülüyor bence:p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Bence yersiz yere üzülüyorsunuz, elbette bizleri henüz tanımıyorsunuz ama bu size yardımcı olmayacağımız anlamına gelmezki. Eminimki size aramızdan yakın oturan vardır ve size seve seve alıp getirebilir. İstiyorsanız bir dahaki toplantıya eşimle ben sizi alim ve toplantı sonrasında tekrar evinize bırakim. Ne dersiniz :silent:
bende aynı duyarlılığı düşündüm.kendisi bunu düşünecek olgunlugu göstermesi gerekirdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 PM ----------


bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:

madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.
sizin kişisel fikirleriniz.ayrıca burdaki arkadaşların düzenli ve aklı başında insanlar.tabiki siz bizleri tanımadan böyle bir yazıyı yazmanızı şiddetle kınıyorum.zira siz daha başında böyle bir şeye böyle cevap yazma hakkınız asla olamaz.lütfen kendinizi tanıtmadan birdaha burda yazı yazmayın.işte yine adana mt ye örnek verilecek bir olay daha oldu.neoldu yine feykkkkkk
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende aynı duyarlılığı düşündüm.kendisi bunu düşünecek olgunlugu göstermesi gerekirdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 PM ----------


sizin kişisel fikirleriniz.ayrıca burdaki arkadaşların düzenli ve aklı başında insanlar.tabiki siz bizleri tanımadan böyle bir yazıyı yazmanızı şiddetle kınıyorum.zira siz daha başında böyle bir şeye böyle cevap yazma hakkınız asla olamaz.lütfen kendinizi tanıtmadan birdaha burda yazı yazmayın.işte yine adana mt ye örnek verilecek bir olay daha oldu.neoldu yine feykkkkkk

Teşekkür ederim muzaffer abi......ayrıca bazı arkadaşların mavra muhabbetleri benimkilerle farklı galiba....ben tanımadığım insanlarla mavra yapmam....arkadaşlarada mani olduğum için kusura bakmasınlar....eğer gerçekten klavye başında gülen birileri varsa onada helal olsun....o zaman güven hanıma yazdığım maildeki seçkin ve saygın kişiler arasında istisnalar var demekki.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst