iki bakla arasındaki mesafenin inç karşılığı....
![]()
Şekil 1A da görüldüğü üzere p= bakla aralığı.....saygılar....
Bak bende diyorum ki; hem p hem b1 lazım...
Mesela 415 numaralı zincirin p si 415 inch mi :cherry:
Saygılar...
O-ringli motosiklet zincirinin ne olduğunu merak edenlere;
Hani temizlemek için gaz yağı yerine mazot kullanarak zarar vereceğiniz O ringler...
![]()
Parmağı zincir değil dişlisi deldi; o yüzden zincir gözüme daha şirin gözüküyor :queen:
Evet anlaşılan siz bu soruyu cevaplayamayacaksınız;
Mesela 415 numaranın ilk hanesini alıyorsun ve 8'e bölüyorsun;
4/8" = 1/2" = 12.7mm oluyor, bu iki halka arasındaki mesafe (p)
son iki hanesinin ortasına nokta koyup sonra 8'e bölüyorsun;
1.5/8" = 3/16" = 4.76 mm oluyor, bu da iki bakla arasındaki mesafe (b1)
420 demekte 1/2" x 1/4" zincir demek...
Diğerlerini ev ödevi veriyorum, yarın kontrol edeceğim :queen:
![]()
Şekil 1A da görüldüğü üzere p= bakla aralığı.....saygılar....
:bounce:
Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....
sen mi sözü sayılır bi adamsınHer bayan üyeye sen gözüyle bakıyor insanlar
Olay neden bu kadar ciddiye bindi insanlar neden bu kadar agresifleşti anlayamadım doğrusu.Gerçekse gerçek değilse değil.Bu Ofelya aceleciliği niyedirki.. Hadi başlarda mavra yapıoduk eğleniyorduk ama keşke olay aynı şekilde mavrada kalsaydı..Üzüldüm şahsen
bende aynı duyarlılığı düşündüm.kendisi bunu düşünecek olgunlugu göstermesi gerekirdiBence yersiz yere üzülüyorsunuz, elbette bizleri henüz tanımıyorsunuz ama bu size yardımcı olmayacağımız anlamına gelmezki. Eminimki size aramızdan yakın oturan vardır ve size seve seve alıp getirebilir. İstiyorsanız bir dahaki toplantıya eşimle ben sizi alim ve toplantı sonrasında tekrar evinize bırakim. Ne dersiniz :silent:
sizin kişisel fikirleriniz.ayrıca burdaki arkadaşların düzenli ve aklı başında insanlar.tabiki siz bizleri tanımadan böyle bir yazıyı yazmanızı şiddetle kınıyorum.zira siz daha başında böyle bir şeye böyle cevap yazma hakkınız asla olamaz.lütfen kendinizi tanıtmadan birdaha burda yazı yazmayın.işte yine adana mt ye örnek verilecek bir olay daha oldu.neoldu yine feykkkkkk
bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:
madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.
Mavra hala devam ediyor gibi, oltaya takılma. Birileri klavye başında çok fena gülüyor bence![]()
bende aynı duyarlılığı düşündüm.kendisi bunu düşünecek olgunlugu göstermesi gerekirdi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:13 PM ----------
sizin kişisel fikirleriniz.ayrıca burdaki arkadaşların düzenli ve aklı başında insanlar.tabiki siz bizleri tanımadan böyle bir yazıyı yazmanızı şiddetle kınıyorum.zira siz daha başında böyle bir şeye böyle cevap yazma hakkınız asla olamaz.lütfen kendinizi tanıtmadan birdaha burda yazı yazmayın.işte yine adana mt ye örnek verilecek bir olay daha oldu.neoldu yine feykkkkkk