[Adana - MT]

Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
az önce fazerr ile yaptığımız telefon görüşmesi benim için inanılmaz kırıcıydı. ben çocuk değilim, 25 yaşında bir insanım ve öğretmenim. bu şekilde konuşmaları ve ithamları kesinlikle kabul etmiyorum. daha önce olan büyük olaylardan bahsetti arkadaş. ben geleli 1 hafta oldu ve benden önce burada meydana gelen olaylar, bana mâledilemez.

herneyse arkdaşlar herşeye rağmen sizleri tanımak güzeldi, hepinize kırgınlığım yok. buarada hala feyk olduğumu düşünen varsa, facebooktan (Güven Akdağ) ya da msnden ([email protected]) bana ulaşabilirsiniz. enazından feyk mi orjinal mi anlarsınız. ayrıyeten özel mesajda atabilirsiniz.
ancak ADANA MT de artık bulunmicam, bu şekilde bir gerginlik olmasını istemezdim ama konu istenilmeyen yerlere geldi. motosiklet.net sadece teknik bilgilerinden yaralanacağım bir site olacaktır benim için.
tekrar sizlerle tanışmak güzeldi, buradan bu kadar büyük bir kırgınlıkla ayrılacağım aklıma gelmezdi.
hepinize iyi günler ve kazasız belasız sürüşler dilerim...
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
güven hanım sizin davranışlarınız sonucu ben ve arkadaşlarım sizi yanlış anladık.şahsım adıma sizden özür dilerim.keşke sizin gerçek olduğunuzu bize ifade edebilseydiniz,bizler yanlış anlamazdık.syg
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Geçmişte yapılan şakalardan sonra herkes o kadar şüpheci oldu ki, insanlar tongaya düşmemek için fake iddaasında bulundu sanırım.(Ben mesela). Tabi mecazı anlamda söylüyorum, biraz yalancı çobanın hikayesi gibi oldu bu iş. Benim içimde herşeye rağmen şüphe var mesela:mrgreen:.

Merakla bekliyoruz:silent:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
oyyy, oyyy az önce mersine gittim geldim motorla o negüzl bir gidişti içim rahatladı allahıma şuan mest olmuş vaziyetteyim :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 PM ----------

Ben oldu bitti Kankama güveniyordum :cat: Ofelya dedik, Kanka dedik

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:37 PM ----------

az önce fazerr ile yaptığımız telefon görüşmesi benim için inanılmaz kırıcıydı. ben çocuk değilim, 25 yaşında bir insanım ve öğretmenim. bu şekilde konuşmaları ve ithamları kesinlikle kabul etmiyorum. daha önce olan büyük olaylardan bahsetti arkadaş. ben geleli 1 hafta oldu ve benden önce burada meydana gelen olaylar, bana mâledilemez.

herneyse arkdaşlar herşeye rağmen sizleri tanımak güzeldi, hepinize kırgınlığım yok. buarada hala feyk olduğumu düşünen varsa, facebooktan (Güven Akdağ) ya da msnden ([email protected]) bana ulaşabilirsiniz. enazından feyk mi orjinal mi anlarsınız. ayrıyeten özel mesajda atabilirsiniz.
ancak ADANA MT de artık bulunmicam, bu şekilde bir gerginlik olmasını istemezdim ama konu istenilmeyen yerlere geldi. motosiklet.net sadece teknik bilgilerinden yaralanacağım bir site olacaktır benim için.
tekrar sizlerle tanışmak güzeldi, buradan bu kadar büyük bir kırgınlıkla ayrılacağım aklıma gelmezdi.
hepinize iyi günler ve kazasız belasız sürüşler dilerim...


Kanka en başta şöyle bir yazı yazsaydın ya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 PM ----------

Mesai bitti. Ben kaçar. iyi akşamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Hadi size motosikletle ilgili birşey sorayım da cevaplayın;

Zincir numarası (mesela 415, 420, 520) neyi ifade ediyor?

Doğru cevap verenler arasından belirleyeceğimiz bir şanslı ciğerimi öpeceğim :cyclopsan

ciğerim işleri hafiflettin herhalde.



evet benim kişisel fikirlerim, aynen sizin olduğu gibi. ayrıca cevap yazma hakkım neden olamıyormuş pardon?
bu nasıl bi agresifliktir, siz de beni tanımıyorsunuz ve benimle ilgili bu şekilde yorum yapamazsınız beyefendi.
böyle sıcak bir aile ortamına girdiğim için çok mutlu olmuştum ama görüyorum ki bikaç arkadaşın bu şekilde agresif tavırları, geldğime geleceğime pişman etti.

bacım 2 dakka bi görünüverseydin be arkadaşlara bak şimdi nooldu gördünmü. hemde bi meslektaşım olurdu grupta
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sonuclarını hep beraber gördüğümüz olaylara istinaden sabah yazdığım bu yazıyı/çağrıyı tekrarlıyorum arkadaşlar.

-hayat şartlarının,böyle acımasız ve ağır olduğu,insanların işleri olduğu halde mutsuz ve gelecek kuşkusu yaşadığı şu günlerde,sahip olmamız gereken belki de en önemli değerlerden biriside,arkadaşlıklarımız ve dostluklarımızdır diyorum.insanların birçok sebepten gergin olduğu şu günlerde lütfen birbirimize sahip çıkalım.

sevgili ofelya kardeşim,müsait olursanız,haftaya çarşamba toplantımıza,sizi bekliyoruz.:rendeer: insanların olduğu her yerde,yanlış anlaşılmaların olduğu kadar,hoşgörünün de olduğuna inananlardanım.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Bir sorum var? Ön fren için balata alıcam. Adana'da bulamadım. Nette 2 tane var. Biri lucas biri ebc. Ebc daha ucuz. Lucas ı duymuştum EBC yi ilk defa duydum. Bir bilen bilmeyene(bana) anlatsın lütfen. Lucas daha pahalı bu arada.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bir sorum var? Ön fren için balata alıcam. Adana'da bulamadım. Nette 2 tane var. Biri lucas biri ebc. Ebc daha ucuz. Lucas ı duymuştum EBC yi ilk defa duydum. Bir bilen bilmeyene(bana) anlatsın lütfen. Lucas daha pahalı bu arada.

Ucuzluğun orantısı önemli; bilindik marka fren gibi önemli bir parçada tercih edilmeli bence.

Yalnızca önü değişmen yerine arka pabuçlarıda değişmeni tavsiye ederim.

ciğerim işleri hafiflettin herhalde.

Ciğerim saldık çayıra mevlam kayıra :wiinkk:

Eğitim işlerine adadım kendimi
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Abi ön bitik arka var daha. Ayrıca arka önden 1 avro daha düşük:queen:. Ama ön fren %80 daha etkili. Atalar ne demiş at avrot silah.

Fren işiyle şu ön amortisör millerindeki problemi bi halledeyim. 7 diş büyüğünü alacam arka dişlinin:queen::queen:

Bugün ışıklarda arkayı biraz fazla savurdum zor topladım. Gaz kolunu sürekli sonuna kadar çevrilmiş kullandığım günler ne güzeldi:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:29 PM ----------

Zafer öğretmenim. Bir konuda daha engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum. Benim ön amortisörler pek yumuşak. Çok hafifte yamuk zaten. Bunların yerine çıkma ve sert (örneğin gsxr, gsr, cbr,zxr) takım uydurmak mümkün müdür? Daha doğrusu bunların yapıldığını duydum ama direk uyumluluk gösterme durumları var mıdır yoksa sağından solundan talaş mı kaldırmak gerekir? Şimdiden teşekkür ederim.:rendeer:

Düşündüm de keşke akademik kariyer yapsaymışsın abi senin gibi biri süper olurdu bence. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Millet

Sevgili Alp, scribd.com dan Suzuki GS500 için servis kitabını inidir. 275 sayfa ama işin kötüsü taranarak yapılmış pdf (73MB). Orda bazı sorularının cevabı olacaktır.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
günaydın ben geldiimm



-hayat şartlarının,böyle acımasız ve ağır olduğu,insanların işleri olduğu halde mutsuz ve gelecek kuşkusu yaşadığı şu günlerde,sahip olmamız gereken belki de en önemli değerlerden biriside,arkadaşlıklarımız ve dostluklarımızdır diyorum.insanların birçok sebepten gergin olduğu şu günlerde lütfen birbirimize sahip çıkalım.

::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
11
herkese günaydın..

herkese günaydın..Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:49 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:46 AM ----------

Bora abi,ben senin motorsiklet kullandığını bilmezdim abi..Oysa araba konusunda tam bir ustasın abi..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
GÜNAYDIN kıymetli arkadaşlarım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:50 AM ----------

Günaydın Millet

Sevgili Alp, scribd.com dan Suzuki GS500 için servis kitabını inidir. 275 sayfa ama işin kötüsü taranarak yapılmış pdf (73MB). Orda bazı sorularının cevabı olacaktır.

Sana bundan sonra GÜZİN abla diyelimmi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:51 AM ----------

sonuclarını hep beraber gördüğümüz olaylara istinaden sabah yazdığım bu yazıyı/çağrıyı tekrarlıyorum arkadaşlar.



sevgili ofelya kardeşim,müsait olursanız,haftaya çarşamba toplantımıza,sizi bekliyoruz.:rendeer: insanların olduğu her yerde,yanlış anlaşılmaların olduğu kadar,hoşgörünün de olduğuna inananlardanım.

Dün Akşam bazı arkadaşlarla bir araya gelerek buna Güven hanımda dahil, zannedersem yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırdık :cat::cat::cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herkese günaydın..Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle..

Bora abi,ben senin motorsiklet kullandığını bilmezdim abi..Oysa araba konusunda tam bir ustasın abi..


teşekkürler,19 yıldır motor kullanırım,sizi tanıyormuyum acaba ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:56 AM ----------

Dün Akşam bazı arkadaşlarla bir araya gelerek buna Güven hanımda dahil, zannedersem yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırdık [/B] :cat::cat::cat:

memnun edici bir gelişme.:cat:
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
11
Bora abi, ben ilker sürmez,ECS Kimya'dan..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:01 AM ----------

Bora abi,Ziebart'ta tanıştık,Nissan Primera aracımız vardı sonra Sonax vs. vs. abi.Aslında babamı daha iyi tanırsın abi,daha önce arkadaşlığın vardı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst