[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tamam ilkerciğim,şimdi hatırladım seni ve babanı,ferit beyi.demek sende de gsr 600 var.kaç model,ne renk?
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ ve Adana MT'nin saygın dostları....
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
11
Bora abi,öncelikle seninle burda olmaktan mutluluk duydum abi,teşekkürler..
Ben yeni başladım abi motorsiklet sevdasına,ama inanılmaz keyif alıyorum,mutlu oluyorum.Akşamları eşimle biraz turluyoruz abi..
Ben motoru mersinden aldım,2007 model lacivert renkte,henüz dün 10.000 km oldu:)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÜNAYDIN kıymetli arkadaşlarım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:50 AM ----------



Sana bundan sonra GÜZİN abla diyelimmi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:51 AM ----------



Dün Akşam bazı arkadaşlarla bir araya gelerek buna Güven hanımda dahil, zannedersem yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırdık :cat::cat::cat:



Bazı arkadaşlar niye diyosun Muzo açıkca yazsana kardeşim....Ben Güven Hanımı bizzat telefonla aradım ve yanlış anlamalardan dolayı kendisini kırdığımız için özür diledim....ve dün akşam muzaffer ( 600F ) + eşi safiye yenge + şeker kızları, mustafa abi ve eşi,haluk komutanım abim ile birlikte çamlıkta oturup sohbet ettik sanırım Güven hanımın bizim hakkımızdaki düşünceleri değişmiştir...kensi çok kibar bir hanfendi....aramızda görmekten son derece mutlu olacağımız bir arkadaşımız....:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bora abi,öncelikle seninle burda olmaktan mutluluk duydum abi,teşekkürler..
Ben yeni başladım abi motorsiklet sevdasına,ama inanılmaz keyif alıyorum,mutlu oluyorum.Akşamları eşimle biraz turluyoruz abi..
Ben motoru mersinden aldım,2007 model lacivert renkte,henüz dün 10.000 km oldu:)

hayırlı olsun,ilker.seni msn.ye ekledim.şimdi,oraya gel azıcık sohbet edelim.geçen akşam,A.MENDERES'te 33 plakalı gsr görmüştüm,sanırım seninkiydi.benim tel:537/249 94 49
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
nedemek istedin.mali yazdığın yazıya dikkat ETTTTT:pr:yazdığın yazının anlamını biliyormusun:bounce:

24 yaşındayım ve yazdıklarımın ne anlama geldiğini biliyorum Muzaffer abi.Bir arkadaş klavye başında gülen varsa helal olsun demekki bu seçkin grubumuzda istisnalar varmış dedi.Ne yalan söyleyeyim klavye başında güldüm tüm gün dünkü halinize.O söylem üzerine de herzamanki neşemi yine kaybetmeyerek seçkin ve saygın bir insan olmadığımı kabul ettim.Ha bu durumumdan da utanmıyorum.Senin anladığın gibi bir anlam taşımıyor sözlerim.Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.
Saygılar:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

Ofelya bu arada senin yerinde olsam senden talep ettikleri tatlılardan çeşit çeşit onlara aldırana kadar affetmem :p
Sonuna kadar haklısın arkandayım :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
cengizim hadi hayırlısı bakalım,inşallah gönlünüze göre verir ALLAH.biz de sizleri özledik.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.

Cengiz abi hayırlısı olur inşallah ...... müjdeli haberlerinizi bekliyoruz....özledikte seni bu arada
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Sana bundan sonra GÜZİN abla diyelimmi :p

Kimseye anlatamadığın sorunlarını bana anlatabilirsin oğlum :queen:

....ve dün akşam muzaffer ( 600F ) + eşi safiye yenge + şeker kızları, mustafa abi ve eşi,haluk komutanım abim ile birlikte çamlıkta oturup sohbet ettik sanırım

Tatlımın ismi Mina ciğerim :wiinkk:

Biz de Iso ile içtik o arada :cat:

24 yaşındayım ve yazdıklarımın ne anlama geldiğini biliyorum Muzaffer abi.Bir arkadaş klavye başında gülen varsa helal olsun demekki bu seçkin grubumuzda istisnalar varmış dedi.Ne yalan söyleyeyim klavye başında güldüm tüm gün dünkü halinize.O söylem üzerine de herzamanki neşemi yine kaybetmeyerek seçkin ve saygın bir insan olmadığımı kabul ettim.Ha bu durumumdan da utanmıyorum.Senin anladığın gibi bir anlam taşımıyor sözlerim.Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.
Saygılar:)

Bende 24 yaşında genç, yakışıklı ve bekar bir erkeğim yazacaksın sandım :queen:

Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.

:sunny: bu şekil bekliyoruz sizleri :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
24 yaşındayım ve yazdıklarımın ne anlama geldiğini biliyorum Muzaffer abi.Bir arkadaş klavye başında gülen varsa helal olsun demekki bu seçkin grubumuzda istisnalar varmış dedi.Ne yalan söyleyeyim klavye başında güldüm tüm gün dünkü halinize.O söylem üzerine de herzamanki neşemi yine kaybetmeyerek seçkin ve saygın bir insan olmadığımı kabul ettim.Ha bu durumumdan da utanmıyorum.Senin anladığın gibi bir anlam taşımıyor .Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.
Saygılar:)
mali seninle sadece birkere aynı ortamı paylaştım.yanlışları anlayacak yaş ve tejrübeye sahibim.senin hüseyin arkadaşımın yazısını alıntı yaparak yazman bana alaycı geldi.bunu hoş karşılamam mümkün değildi.ayrıca sende bunun izahını yapmışsın.senin ne maksatla yazı yazmış olduğunu anlayacak kadar samimi değilim.seni tanımıyorum.ayrıca samimi olmadığım kişilerin bu tip yazı yazmalarını hoş karşılamam.dikkat edersen yine yukarıda yazdığın yazıyıda hoş karşılamadımm.(ne yalan söyleyim klavye başında güldüm tüm ğün halinize)lütfen dikkatli yazarsan memnun olurum.senin nasıl bir insan olduğun hakkında bir fikrim olursa, seni bulur yüzüne söylerim.
(Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.)böyle yazıları bana birdaha yazma.çünki seni tanımıyorum.senden ricam bu sanal ortamda benimle ilgili her hangi bir yazı yazmanı istemiyorum.bu hususta çok ciddiyim.uyarımı ciddiye almanı rica ediyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.

Hadi hayırlısı , güzel haberleri bekliyoruz :rendeer: :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum,hepinizi öpüyorum kapatmak zorundayım çünküm saatle giriliyor internete, malum askerlik herkeş sıra bekliyor yarın görüşmek üzere kendinize iyi davranın,:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
24 yaşındayım ve yazdıklarımın ne anlama geldiğini biliyorum Muzaffer abi.Bir arkadaş klavye başında gülen varsa helal olsun demekki bu seçkin grubumuzda istisnalar varmış dedi.Ne yalan söyleyeyim klavye başında güldüm tüm gün dünkü halinize.O söylem üzerine de herzamanki neşemi yine kaybetmeyerek seçkin ve saygın bir insan olmadığımı kabul ettim.Ha bu durumumdan da utanmıyorum.Senin anladığın gibi bir anlam taşımıyor .Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.
Saygılar:)
mali seninle sadece birkere aynı ortamı paylaştım.yanlışları anlayacak yaş ve tejrübeye sahibim.senin hüseyin arkadaşımın yazısını alıntı yaparak yazman bana alaycı geldi.bunu hoş karşılamam mümkün değildi.ayrıca sende bunun izahını yapmışsın.senin ne maksatla yazı yazmış olduğunu anlayacak kadar samimi değilim.seni tanımıyorum.ayrıca samimi olmadığım kişilerin bu tip yazı yazmalarını hoş karşılamam.dikkat edersen yine yukarıda yazdığın yazıyıda hoş karşılamadımm.(ne yalan söyleyim klavye başında güldüm tüm ğün halinize)lütfen dikkatli yazarsan memnun olurum.senin nasıl bir insan olduğun hakkında bir fikrim olursa, seni bulur yüzüne söylerim.
(Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.)böyle yazıları bana birdaha yazma.çünki seni tanımıyorum.senden ricam bu sanal ortamda benimle ilgili her hangi bir yazı yazmanı istemiyorum.bu hususta çok ciddiyim.uyarımı ciddiye almanı rica ediyorum.



Abi boş ver muattap olma yaw...bak ben cevap bile yazmıyorum....o kendi kendine evinde klavyesiyle mutlu bir hayat sürüyor....bırak bozma çocuğun hayallerini....ayrıca bizden korkmasınada zaten gerek yok...çok merak ediyorsa gelir bi çarşamba toplantısına tanışır kaynaşırız....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 AM ----------

bu arada arkadaşlar herkesten özür dilerim ortamın gerilmesine biraz benim mailim sebep oldu....size söz veriyorum bundan sonra ortamı geren hiç bir maile cevap vermeyeceğim..bende öyle mailler atmayacağım.....Muzaffer abi sendende ayrıca özür dilerim....benim yüzümden gereksiz tartışmalara girdin......eğer bi daha bu tür bir olayın içinde olursam söz motorumu satıp bisiklet alacam....:mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Günaydın Millet

Sevgili Alp, scribd.com dan Suzuki GS500 için servis kitabını inidir. 275 sayfa ama işin kötüsü taranarak yapılmış pdf (73MB). Orda bazı sorularının cevabı olacaktır.

Abi tek kelimeyle süpersin. Derdima derman süperman.:cat::queen::rendeer:
Dandik manualin ispanyolcasını bulabilmiştim. Bu saatten sonra ispanyolcaya saracaktım bir de. Ayrıca senin verdiğin linkte haynes manuali var!! Süpeooearrr:cat::rendeer::rendeer:

Klavye başında gülme meselesinin yanlış anlaşılmasına üzüldüm.

Cengiz Abii. 10-12 gün sonra, sana olan bira sözümü İnşallah bir kutlamada kapatırım. :rendeer: Kendinize oralarda iyi bakın.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bende 24 yaşında genç, yakışıklı ve bekar bir erkeğim yazacaksın sandım :queen:
Bildiğiniz şeyleri tekrar etmeme gerek varmı ki :p
mali seninle sadece birkere aynı ortamı paylaştım.yanlışları anlayacak yaş ve tejrübeye sahibim.senin hüseyin arkadaşımın yazısını alıntı yaparak yazman bana alaycı geldi.bunu hoş karşılamam mümkün değildi.ayrıca sende bunun izahını yapmışsın.senin ne maksatla yazı yazmış olduğunu anlayacak kadar samimi değilim.seni tanımıyorum.ayrıca samimi olmadığım kişilerin bu tip yazı yazmalarını hoş karşılamam.dikkat edersen yine yukarıda yazdığın yazıyıda hoş karşılamadımm.(ne yalan söyleyim klavye başında güldüm tüm ğün halinize)lütfen dikkatli yazarsan memnun olurum.senin nasıl bir insan olduğun hakkında bir fikrim olursa, seni bulur yüzüne söylerim.
(Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.)böyle yazıları bana birdaha yazma.çünki seni tanımıyorum.senden ricam bu sanal ortamda benimle ilgili her hangi bir yazı yazmanı istemiyorum.bu hususta çok ciddiyim.uyarımı ciddiye almanı rica ediyorum.
Abi sen neden o yazdığım cümledeki her sözü üzerine aldın ? Hiç biri sana yönelik yazılmamıştı.Ha bir takım ricada bulunmuşsun benden, değer verdiğim abilerimi kırmak huyum değildir.Benimle alaklı bir postun olmadıkça yazılarımda olmayacaksın . Saygılar.
Abi boş ver muattap olma yaw...bak ben cevap bile yazmıyorum....o kendi kendine evinde klavyesiyle mutlu bir hayat sürüyor....bırak bozma çocuğun hayallerini....ayrıca bizden korkmasınada zaten gerek yok...çok merak ediyorsa gelir bi çarşamba toplantısına tanışır kaynaşırız....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 AM ----------

bu arada arkadaşlar herkesten özür dilerim ortamın gerilmesine biraz benim mailim sebep oldu....size söz veriyorum bundan sonra ortamı geren hiç bir maile cevap vermeyeceğim..bende öyle mailler atmayacağım.....Muzaffer abi sendende ayrıca özür dilerim....benim yüzümden gereksiz tartışmalara girdin......eğer bi daha bu tür bir olayın içinde olursam söz motorumu satıp bisiklet alacam....:mrgreen:

Bak işte Allah aşkına.Bu nasıl bir yazıdır..Sonra M.ali yazınca günah keçisi oluyor.
Birincisi o yazdıklarınız mail değil topiğe gönderilen postlardır.
İkincisi iseb en burada benimle muhattap olun diye kıvranmıyorum.Sevdiğim abilerim arkadaşlarım mevcut.Onlarla muhattaplığım bana zaten yeter.Kimseden korkum yok lafını etmemdeki gaye" lafımı esirgemem "şeklindeydi.Söylediğim bir sözün arkasında başka bir anlam aramamanız içindi.Ha söylediğimle kalmışım ayrı bir konu.
Çok merak ediyorsa gelsin çarşamba kaynışırız demişsin.Çoğu çarşamba zaten gelip selam verip karşı masalara oturmaya geçiyorum ben.Merak ettiğim yada kaynaşmamı gerektiren bir husus yok.Zira bir seni tanımıyorum.

Daha fazla da uzatmak istemiyorum.Edilecek , söylenecek laflarınız varsa saklayın, çarşamba orda olacağım.Sanallıktan uzak bir şekilde sarfedersiniz.
Saygılar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Alp ciğerim benim kullandığım gibi bir mauel (harbi pdf'tir kendisi, taranmış değil :cat:) bulursam onuda sana söylerim, bana motorunun modelinide söyle bu arada.


aha ciğer dedin canım istedi valla....ne dersiniz yarın sabah ciğercide ha ne dersiniz....:queen::queen::queen::queen:

Gazlı popoya cornflake bahaneymiş :queen::queen::queen:

(ünlü bir amerikan özdeyişi)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst