GÜNAYDIN kıymetli arkadaşlarım :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:50 AM ----------
Sana bundan sonra GÜZİN abla diyelimmi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:51 AM ----------
Dün Akşam bazı arkadaşlarla bir araya gelerek buna Güven hanımda dahil, zannedersem yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırdık :cat::cat::cat:
Bora abi,öncelikle seninle burda olmaktan mutluluk duydum abi,teşekkürler..
Ben yeni başladım abi motorsiklet sevdasına,ama inanılmaz keyif alıyorum,mutlu oluyorum.Akşamları eşimle biraz turluyoruz abi..
Ben motoru mersinden aldım,2007 model lacivert renkte,henüz dün 10.000 km oldu![]()
nedemek istedin.mali yazdığın yazıya dikkat ETTTTTr:yazdığın yazının anlamını biliyormusun:bounce:
Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.
Sana bundan sonra GÜZİN abla diyelimmi![]()
....ve dün akşam muzaffer ( 600F ) + eşi safiye yenge + şeker kızları, mustafa abi ve eşi,haluk komutanım abim ile birlikte çamlıkta oturup sohbet ettik sanırım
24 yaşındayım ve yazdıklarımın ne anlama geldiğini biliyorum Muzaffer abi.Bir arkadaş klavye başında gülen varsa helal olsun demekki bu seçkin grubumuzda istisnalar varmış dedi.Ne yalan söyleyeyim klavye başında güldüm tüm gün dünkü halinize.O söylem üzerine de herzamanki neşemi yine kaybetmeyerek seçkin ve saygın bir insan olmadığımı kabul ettim.Ha bu durumumdan da utanmıyorum.Senin anladığın gibi bir anlam taşımıyor sözlerim.Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.
Saygılar![]()
Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.
24 yaşındayım ve yazdıklarımın ne anlama geldiğini biliyorum Muzaffer abi.Bir arkadaş klavye başında gülen varsa helal olsun demekki bu seçkin grubumuzda istisnalar varmış dedi.Ne yalan söyleyeyim klavye başında güldüm tüm gün dünkü halinize.O söylem üzerine de herzamanki neşemi yine kaybetmeyerek seçkin ve saygın bir insan olmadığımı kabul ettim.Ha bu durumumdan da utanmıyorum.Senin anladığın gibi bir anlam taşımıyor .Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.
Saygılar
mali seninle sadece birkere aynı ortamı paylaştım.yanlışları anlayacak yaş ve tejrübeye sahibim.senin hüseyin arkadaşımın yazısını alıntı yaparak yazman bana alaycı geldi.bunu hoş karşılamam mümkün değildi.ayrıca sende bunun izahını yapmışsın.senin ne maksatla yazı yazmış olduğunu anlayacak kadar samimi değilim.seni tanımıyorum.ayrıca samimi olmadığım kişilerin bu tip yazı yazmalarını hoş karşılamam.dikkat edersen yine yukarıda yazdığın yazıyıda hoş karşılamadımm.(ne yalan söyleyim klavye başında güldüm tüm ğün halinize)lütfen dikkatli yazarsan memnun olurum.senin nasıl bir insan olduğun hakkında bir fikrim olursa, seni bulur yüzüne söylerim.
(Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.)böyle yazıları bana birdaha yazma.çünki seni tanımıyorum.senden ricam bu sanal ortamda benimle ilgili her hangi bir yazı yazmanı istemiyorum.bu hususta çok ciddiyim.uyarımı ciddiye almanı rica ediyorum.
Selam dostlarım canlarım,sizleri çok özledik,biz iyiyiz bugün transfer gerçekleşecek bundan sonra 10-12 gün sayacağız sonra belli olacak,10 günü burda geçirmek istiyoruz havalardan ve stresden uzak olmak için,geçen seneki hatayı yapmak istemiyorum bir daha bu kadar para harcayacak gücüm kalmadı çünkü,şu an herşey iyiye gidiyor arayan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum sağolsunlar burda bile yokluklarını hissettirmiyorlar.
24 yaşındayım ve yazdıklarımın ne anlama geldiğini biliyorum Muzaffer abi.Bir arkadaş klavye başında gülen varsa helal olsun demekki bu seçkin grubumuzda istisnalar varmış dedi.Ne yalan söyleyeyim klavye başında güldüm tüm gün dünkü halinize.O söylem üzerine de herzamanki neşemi yine kaybetmeyerek seçkin ve saygın bir insan olmadığımı kabul ettim.Ha bu durumumdan da utanmıyorum.Senin anladığın gibi bir anlam taşımıyor .Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.
Saygılar
mali seninle sadece birkere aynı ortamı paylaştım.yanlışları anlayacak yaş ve tejrübeye sahibim.senin hüseyin arkadaşımın yazısını alıntı yaparak yazman bana alaycı geldi.bunu hoş karşılamam mümkün değildi.ayrıca sende bunun izahını yapmışsın.senin ne maksatla yazı yazmış olduğunu anlayacak kadar samimi değilim.seni tanımıyorum.ayrıca samimi olmadığım kişilerin bu tip yazı yazmalarını hoş karşılamam.dikkat edersen yine yukarıda yazdığın yazıyıda hoş karşılamadımm.(ne yalan söyleyim klavye başında güldüm tüm ğün halinize)lütfen dikkatli yazarsan memnun olurum.senin nasıl bir insan olduğun hakkında bir fikrim olursa, seni bulur yüzüne söylerim.
(Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.)böyle yazıları bana birdaha yazma.çünki seni tanımıyorum.senden ricam bu sanal ortamda benimle ilgili her hangi bir yazı yazmanı istemiyorum.bu hususta çok ciddiyim.uyarımı ciddiye almanı rica ediyorum.
Abi boş ver muattap olma yaw...bak ben cevap bile yazmıyorum....o kendi kendine evinde klavyesiyle mutlu bir hayat sürüyor....bırak bozma çocuğun hayallerini....ayrıca bizden korkmasınada zaten gerek yok...çok merak ediyorsa gelir bi çarşamba toplantısına tanışır kaynaşırız....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 AM ----------
bu arada arkadaşlar herkesten özür dilerim ortamın gerilmesine biraz benim mailim sebep oldu....size söz veriyorum bundan sonra ortamı geren hiç bir maile cevap vermeyeceğim..bende öyle mailler atmayacağım.....Muzaffer abi sendende ayrıca özür dilerim....benim yüzümden gereksiz tartışmalara girdin......eğer bi daha bu tür bir olayın içinde olursam söz motorumu satıp bisiklet alacam....:mrgreen:
adana çok sıcak herhalde...
Günaydın Millet
Sevgili Alp, scribd.com dan Suzuki GS500 için servis kitabını inidir. 275 sayfa ama işin kötüsü taranarak yapılmış pdf (73MB). Orda bazı sorularının cevabı olacaktır.
Bildiğiniz şeyleri tekrar etmeme gerek varmı kiBende 24 yaşında genç, yakışıklı ve bekar bir erkeğim yazacaksın sandım :queen:
Abi sen neden o yazdığım cümledeki her sözü üzerine aldın ? Hiç biri sana yönelik yazılmamıştı.Ha bir takım ricada bulunmuşsun benden, değer verdiğim abilerimi kırmak huyum değildir.Benimle alaklı bir postun olmadıkça yazılarımda olmayacaksın . Saygılar.mali seninle sadece birkere aynı ortamı paylaştım.yanlışları anlayacak yaş ve tejrübeye sahibim.senin hüseyin arkadaşımın yazısını alıntı yaparak yazman bana alaycı geldi.bunu hoş karşılamam mümkün değildi.ayrıca sende bunun izahını yapmışsın.senin ne maksatla yazı yazmış olduğunu anlayacak kadar samimi değilim.seni tanımıyorum.ayrıca samimi olmadığım kişilerin bu tip yazı yazmalarını hoş karşılamam.dikkat edersen yine yukarıda yazdığın yazıyıda hoş karşılamadımm.(ne yalan söyleyim klavye başında güldüm tüm ğün halinize)lütfen dikkatli yazarsan memnun olurum.senin nasıl bir insan olduğun hakkında bir fikrim olursa, seni bulur yüzüne söylerim.
(Beni az çok tanımışsınızdır birşeyi söylemek istersem açık bir şekilde belirtirim kimseden korkum çekincem yok.)böyle yazıları bana birdaha yazma.çünki seni tanımıyorum.senden ricam bu sanal ortamda benimle ilgili her hangi bir yazı yazmanı istemiyorum.bu hususta çok ciddiyim.uyarımı ciddiye almanı rica ediyorum.
Abi boş ver muattap olma yaw...bak ben cevap bile yazmıyorum....o kendi kendine evinde klavyesiyle mutlu bir hayat sürüyor....bırak bozma çocuğun hayallerini....ayrıca bizden korkmasınada zaten gerek yok...çok merak ediyorsa gelir bi çarşamba toplantısına tanışır kaynaşırız....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:31 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 AM ----------
bu arada arkadaşlar herkesten özür dilerim ortamın gerilmesine biraz benim mailim sebep oldu....size söz veriyorum bundan sonra ortamı geren hiç bir maile cevap vermeyeceğim..bende öyle mailler atmayacağım.....Muzaffer abi sendende ayrıca özür dilerim....benim yüzümden gereksiz tartışmalara girdin......eğer bi daha bu tür bir olayın içinde olursam söz motorumu satıp bisiklet alacam....:mrgreen:
Ciğerim klima işi yaptığımızdan buz gibi bura :queen:
aha ciğer dedin canım istedi valla....ne dersiniz yarın sabah ciğercide ha ne dersiniz....:queen::queen::queen::queen: