Nolu beee, ne feyki, abooo iki saat dışarı çıktık, gene bizi feyk yapmışlar.
yahu siz bana niye inanmıyorsunuz yaaaaaaaaaaaa, ağlıcam ama artık yaa :salut:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 PM ----------
sağol çok iyisin :salut:
kesinlkle GÜVENeceksiniz, tanıdıkça görürsünüz zaten![]()
ne aksiyonu ya, allahım kafayı yicemr:
r:
r:
Ama isitiyorsa Güven arkadaşımız sanal olarak kalabilir :bounce: Bizde kendisine sanlmış gibi davranmaya devam ederiz:bounce:
Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....
:bounce:
Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....
arkadaşlar bir zaman için motorsuz kalmam gerekiyor, o yüzden
CBF 500 ÜMÜ SATIYORUM
linki:
http://www.sahibinden.com/_adanadan_sifir_ayarinda_cbf_500_-62WQQaXQQ15454231WQQpXQQdisplayitem
bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:
madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.
-hayat şartlarının,böyle acımasız ve ağır olduğu,insanların işleri olduğu halde mutsuz ve gelecek kuşkusu yaşadığı şu günlerde,sahip olmamız gereken belki de en önemli değerlerden biriside,arkadaşlıklarımız ve dostluklarımızdır diyorum.insanların birçok sebepten gergin olduğu şu günlerde lütfen birbirimize sahip çıkalım.
-bugün şunu düşündüm ve bazı arkadaşlarımla paylaştım:keşke bu sevdaya başladığımız günlerde;birimizin aklımıza gelseydi de,şöyle yardım sandığı gibi bir oluşum yapsaydık.yardım sandığı derken hani şu hanımların paralı günleri anlamında.çok küçük birikimlerle bugünlere kadar büyük birikimler yapabilir ve sırasıyla,ihtiyacı olan arkadaşlarımıza verebilirdik.ay da 5-10 tl.kimseye dokunmazdı.herkes ihtiyacına göre kullanabilirdi.arkadaşlarımızın bir eksiğine destek olurduk diye düşünüyorum.
bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:
madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.
-hayat şartlarının,böyle acımasız ve ağır olduğu,insanların işleri olduğu halde mutsuz ve gelecek kuşkusu yaşadığı şu günlerde,sahip olmamız gereken belki de en önemli değerlerden biriside,arkadaşlıklarımız ve dostluklarımızdır diyorum.insanların birçok sebepten gergin olduğu şu günlerde lütfen birbirimize sahip çıkalım.
-bugün şunu düşündüm ve bazı arkadaşlarımla paylaştım:keşke bu sevdaya başladığımız günlerde;birimizin aklımıza gelseydi de,şöyle yardım sandığı gibi bir oluşum yapsaydık.yardım sandığı derken hani şu hanımların paralı günleri anlamında.çok küçük birikimlerle bugünlere kadar büyük birikimler yapabilir ve sırasıyla,ihtiyacı olan arkadaşlarımıza verebilirdik.ay da 5-10 tl.kimseye dokunmazdı.herkes ihtiyacına göre kullanabilirdi.arkadaşlarımızın bir eksiğine destek olurduk diye düşünüyorum.
sen mi sözü sayılır bi adamsınEfendiye gel,gurupta sözü sayılır bi adamımdır :cherry: Ben gerçekmiş dersem herkes inanır....![]()
:bounce:
Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....
bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:
madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.
Hadi size motosikletle ilgili birşey sorayım da cevaplayın;
Zincir numarası (mesela 415, 420, 520) neyi ifade ediyor?
Doğru cevap verenler arasından belirleyeceğimiz bir şanslı ciğerimi öpeceğim :cyclopsan
zincirin ortasındaki dişli inc boşluğudur :cat: