[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ ve Adana MT'nin güzel insanları....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın ciğerlerim :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:12 AM ----------

Nolu beee, ne feyki, abooo iki saat dışarı çıktık, gene bizi feyk yapmışlar.
yahu siz bana niye inanmıyorsunuz yaaaaaaaaaaaa, ağlıcam ama artık yaa :salut:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 PM ----------



sağol çok iyisin :salut:



kesinlkle GÜVENeceksiniz, tanıdıkça görürsünüz zaten :(

Bu gidişle sana kimse inanmayacak, sen iyisimi bi gözük :cat: şimdilik gerçek resminide koyabilirsin :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bounce:
ne aksiyonu ya, allahım kafayı yicem :pr::pr::pr:

Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
:bounce:

Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....
Ama isitiyorsa Güven arkadaşımız sanal olarak kalabilir :bounce: Bizde kendisine sanlmış gibi davranmaya devam ederiz :p
 
Katılım
14 Tem 2009
Mesajlar
11
günaydın arkadaşlar

herkese günaydın..Hatta bu ilk günaydın demem:)Bende henüz yeni başlayanlardanım,ilk motorsikletim ve bu günler acemilik dönemlerim..lütfen idare edin..Ancak, inanılmaz bir tutkuyla bağlandım bu sevdaya ve beni tanıştıran herkese burdan,sizlerin nezdinde teşekkür ederim.herkese kazasız belasız sürüşler,günler diliyorum..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
:bounce:

Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....


bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:

madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
-hayat şartlarının,böyle acımasız ve ağır olduğu,insanların işleri olduğu halde mutsuz ve gelecek kuşkusu yaşadığı şu günlerde,sahip olmamız gereken belki de en önemli değerlerden biriside,arkadaşlıklarımız ve dostluklarımızdır diyorum.insanların birçok sebepten gergin olduğu şu günlerde lütfen birbirimize sahip çıkalım.

-bugün şunu düşündüm ve bazı arkadaşlarımla paylaştım:keşke bu sevdaya başladığımız günlerde;birimizin aklımıza gelseydi de,şöyle yardım sandığı gibi bir oluşum yapsaydık.yardım sandığı derken hani şu hanımların paralı günleri anlamında.çok küçük birikimlerle bugünlere kadar büyük birikimler yapabilir ve sırasıyla,ihtiyacı olan arkadaşlarımıza verebilirdik.ay da 5-10 tl.kimseye dokunmazdı.herkes ihtiyacına göre kullanabilirdi.arkadaşlarımızın bir eksiğine destek olurduk diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036

bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:

madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.

Efendiye gel,gurupta sözü sayılır bi adamımdır :cherry: Ben gerçekmiş dersem herkes inanır....:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
-hayat şartlarının,böyle acımasız ve ağır olduğu,insanların işleri olduğu halde mutsuz ve gelecek kuşkusu yaşadığı şu günlerde,sahip olmamız gereken belki de en önemli değerlerden biriside,arkadaşlıklarımız ve dostluklarımızdır diyorum.insanların birçok sebepten gergin olduğu şu günlerde lütfen birbirimize sahip çıkalım.

-bugün şunu düşündüm ve bazı arkadaşlarımla paylaştım:keşke bu sevdaya başladığımız günlerde;birimizin aklımıza gelseydi de,şöyle yardım sandığı gibi bir oluşum yapsaydık.yardım sandığı derken hani şu hanımların paralı günleri anlamında.çok küçük birikimlerle bugünlere kadar büyük birikimler yapabilir ve sırasıyla,ihtiyacı olan arkadaşlarımıza verebilirdik.ay da 5-10 tl.kimseye dokunmazdı.herkes ihtiyacına göre kullanabilirdi.arkadaşlarımızın bir eksiğine destek olurduk diye düşünüyorum.

Hayırdır.... :silent:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Akşama ben geleyim de bak; gerçekmiyim değilmiyim :bounce:

Güven ciğerim ben sana bir soru sorayım da bil bakalım;
Zıkkımın kökü nedir?

Cevap;
√zıkkım = ık√zm :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242

bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:

madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.

Bence yersiz yere üzülüyorsunuz, elbette bizleri henüz tanımıyorsunuz ama bu size yardımcı olmayacağımız anlamına gelmezki. Eminimki size aramızdan yakın oturan vardır ve size seve seve alıp getirebilir. İstiyorsanız bir dahaki toplantıya eşimle ben sizi alim ve toplantı sonrasında tekrar evinize bırakim. Ne dersiniz :silent:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
-hayat şartlarının,böyle acımasız ve ağır olduğu,insanların işleri olduğu halde mutsuz ve gelecek kuşkusu yaşadığı şu günlerde,sahip olmamız gereken belki de en önemli değerlerden biriside,arkadaşlıklarımız ve dostluklarımızdır diyorum.insanların birçok sebepten gergin olduğu şu günlerde lütfen birbirimize sahip çıkalım.

-bugün şunu düşündüm ve bazı arkadaşlarımla paylaştım:keşke bu sevdaya başladığımız günlerde;birimizin aklımıza gelseydi de,şöyle yardım sandığı gibi bir oluşum yapsaydık.yardım sandığı derken hani şu hanımların paralı günleri anlamında.çok küçük birikimlerle bugünlere kadar büyük birikimler yapabilir ve sırasıyla,ihtiyacı olan arkadaşlarımıza verebilirdik.ay da 5-10 tl.kimseye dokunmazdı.herkes ihtiyacına göre kullanabilirdi.arkadaşlarımızın bir eksiğine destek olurduk diye düşünüyorum.

valla bora abi keşke yapsa idik. Bende bu ay hanım doğum yapacak diye elimde para yok diye motoru satlığa çıkardım eğer şuan iki bin tl param olsa idi kesinlikle satmazdım.:salut: ama insanın gücü malına yetiyor işte ne yaparsın. Benim mavişle yine aranızda olurum İYİKİ mavişi satmamışım :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Efendiye gel,gurupta sözü sayılır bi adamımdır :cherry: Ben gerçekmiş dersem herkes inanır....:p
sen mi sözü sayılır bi adamsın :p Her bayan üyeye sen gözüyle bakıyor insanlar :p
:bounce:

Bak Ofelya arkadaşım yada namı diğer Güven hanım....Biz adana MT olarak nacizane saygın ve seçkin insanların bir araya geldiği bir motorsiklet tutkunları kulübüyüz....her hafta çarşamba akşamları toplanır sohbet eder hafta sonlarıda gezeriz....Bu sanal ortamda , iş ortamımızda bibirimizle iletişim kurmamızı sağlar....Aramızda lise çağında olan yada yaşı ilerlemiş olsada zekası lise çağında kalmış kimse yok.....her bir bireyimizin toplumda önemli bir konumu ve yeri var.....Yani anlayacağın sanal dostluklar bize ters.....O tip sanal dostlukların kurulduğu farklı siteler mevcut ama burası orası değil.....Senin sitemize girme tarihinden bu yana iki toplantı geçti ve sen ortalarda yoksun...Senin yerinde grubumuzun her hangi bir ferdi olsa en azından bir dakikalığına uğrar ve kendini tanıtırdı....doğal olarakta biz bu durumdan rahatsız olduk ..... kafayı yemene gerek yok....bir eğitimci olarak bu durumu anlıyor olman lazım diye düşünüyorum....Anlayışın içi şimdiden teşekkür ederim....

Olay neden bu kadar ciddiye bindi insanlar neden bu kadar agresifleşti anlayamadım doğrusu.Gerçekse gerçek değilse değil.Bu Ofelya aceleciliği niyedirki.. Hadi başlarda mavra yapıoduk eğleniyorduk ama keşke olay aynı şekilde mavrada kalsaydı..Üzüldüm şahsen
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

bu nasıl bir mesajdır böyle ya, sabah sabah böle bişeyle karşılaşmak benim için hiç iyi olmadı. sölediğin şeyi gayet iyi anlıyorum dediğin gibi eğitimciyim ve en geri öğrencilere bile ders anlatan bi insanım. ben durumumu belirttim evim oraya ters aslında yakın ama direk gelebilmem için 2 vasıta yapmam lazım, hiçbirinizle de okadar samimiyetim yok ki kalkıp da gelip beni alın diyemem, ama sırf sizin toplantınıza gelemiyorum diye feyk oluyorsam,yada sırf sizin şakacı bikaç arkadaşınız yüzünden feyk duruyorsam o benim sorunum değil. kimseyede yalan borcum yok, adımı da işimide bayan olduğumuda söledim, artık ister inanırsınız ister inanmazsınız. şuan nasıl kırıldığımı anlatamam sizlerden böle bi tepki görmek inanın beni çok üzdü:salut:

madem hepiniz aynı fikirdesiniz, bir daha ADANA MT ye mesaj yazmam olur biter, kimseyi rahatsız etmek gibi bir düşüncem yok, hepinize iyi günler.

Benim mesajımda kırılacak bi şey yok.....içinde ne bir hakaret nede küçük düşürücü ifade var....söylemek istediğim samimiysen gel tanışalım...daha öncede söylediğimiz gibi gelemiyorsan söyle seni mutlaka evinden alıp tekrar bırakacak bir çok arkadaşımız var...yinede keyfin bilir....sevgiyle kal...
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Hadi size motosikletle ilgili birşey sorayım da cevaplayın;

Zincir numarası (mesela 415, 420, 520) neyi ifade ediyor?

Doğru cevap verenler arasından belirleyeceğimiz bir şanslı ciğerimi öpeceğim :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst