[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Efendideyim birkancım iş güç işte,geçen gün gürsel abiyle çelikgürsel abinin dükkanının önündeydin,seslendim ama duymadın,motorun hayırlı olsun,Tekerine taş değmessin kardeşim...:)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yine başladıkmı :cyclopsan Bak molada söz verdin bana bu hafta benimle geleceksin ona göre haaa :wiinkk: Bak kııvırırsan seni burda yolunmuş tavuğa çevirim :mrgreen: Bu pazar soğukoluk var beylerrrrr :cat::cat::cat:
Kardeşim Hüseyinimi kıracam :mrgreen: Gideriz soğukoluğa :p

kardeşim benim .... sağ ol.....

yaw ne güzel oldu ha hava....ortalık temizlendi valla.....millet hafta sonu her kes geliyor değilmi....özellikle sen muzaffer abi...gelmezsen beni ve muzoyu çok kırarsın bak....bizde senin kolunu kararız ona göre...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 PM ----------

yoo kışında :cherry:

kışında ne ????? yamurmu ????yamurda sevilmezmi yaw??? hemde her mevsim...:queen::cat:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
kardeşim benim .... sağ ol.....

yaw ne güzel oldu ha hava....ortalık temizlendi valla.....millet hafta sonu her kes geliyor değilmi....özellikle sen muzaffer abi...gelmezsen beni ve muzoyu çok kırarsın bak....bizde senin kolunu kararız ona göre...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 PM ----------



kışında ne ????? yamurmu ????yamurda sevilmezmi yaw??? hemde her mevsim...:queen::cat:

evet yağmur.

ama adanaya yağacak yağmurdan nolacak bitti işte :farao:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
evet yağmur.

ama adanaya yağacak yağmurdan nolacak bitti işte :farao:

Yağsında, az yağsın :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 PM ----------

kardeşim benim .... sağ ol.....

yaw ne güzel oldu ha hava....ortalık temizlendi valla.....millet hafta sonu her kes geliyor değilmi....özellikle sen muzaffer abi...gelmezsen beni ve muzoyu çok kırarsın bak....bizde senin kolunu kararız ona göre...


Benim bildiğim muzo gelmez, o bir beyefendi :cat: çünkü o eşinin sözünden asla çıkmaz :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:54 PM ----------

Kışın değil ama yazın...:D

Havada aşk kokusu var,aşkımm nerdesin kuzumm....:rendeer:

şekerlik, pazar günü sende gelsene :wiinkk: özledik seni yaw :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyfendi derken ???????.....Figen abladan korktuğunumu ima ediyorsun sen muzaffer abimin bakim....bak muzo hiç kimse benim muzaffer abime k.....bık muamelesi yapaz o sadece geçim ehli yani ......görürsün bu hafta sonu nasıl gelecek soğukoluğa....::cekic::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 PM ----------

evet yağmur.

ama adanaya yağacak yağmurdan nolacak bitti işte :farao:

eh bunada şükür...dağlar toprak kokuyordur şimdi.....ovalarda çim kokusu...offfff of...gelde çalış şimdi....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Beyfendi derken ???????.....Figen abladan korktuğunumu ima ediyorsun sen muzaffer abimin bakim....bak muzo hiç kimse benim muzaffer abime k.....bık muamelesi yapaz o sadece geçim ehli yani ......görürsün bu hafta sonu nasıl gelecek soğukoluğa....::cekic::


İstediğin iddaya girerim, gelemez o :bounce:

Şimdi MT de olsa bak anahtarınızı alırım, yiyorsa gelin falan derdi :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstediğin iddaya girerim, gelemez o :bounce:

Şimdi MT de olsa bak anahtarınızı alırım, yiyorsa gelin falan derdi :queen:

Abi sen muzaffer abiden bahsediyon yaw....gelir o ...bu kadar lafın altında kalacak değilya....kesin gelir .....girelim iddiaya hadi bakalım.....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Abi sen muzaffer abiden bahsediyon yaw....gelir o ...bu kadar lafın altında kalacak değilya....kesin gelir .....girelim iddiaya hadi bakalım.....

Benim bildiğim muzo gelmez, o hedef saptırmaya çalışacak bak gör :pr:
Gelirse sana nargile ısmarlayım :cat: Gelmezse sen bana ısmarlarsın :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim bildiğim muzo gelmez, o hedef saptırmaya çalışacak bak gör :pr:
Gelirse sana nargile ısmarlayım :cat: Gelmezse sen bana ısmarlarsın :cat:

Eyvallah varım ben muzafferim::biggrinn::biggrinn::biggrinn::lolabove::lolabove::angry2::...muzaffer abim beni yarı yolda bırakmaz.....o anadolu çocuğudur....buğday başağı gibi sapsarıdır teni.....yılandan korkmaz yalandan korktuğu kadar....özü sözü birdir.....bin düşünür bir konuşur....konuştumu dağlar titrer sesinden dize gelir....duyar gibi oluyorum bana haykırışını ....SEN MERAK ETME HÜSEYİNİM EYMEM SENİN YÜZÜNÜ YERE , GELİRİM SENİNLE GİTTİĞİN HER YERE '' allah allah yürü be muzaffer abi be hadi be abim benim ......::alkiis::::alkiis::::sas::::sas::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Eyvallah varım ben muzafferim::biggrinn::biggrinn::biggrinn::lolabove::lolabove::angry2::...muzaffer abim beni yarı yolda bırakmaz.....o anadolu çocuğudur....buğday başağı gibi sapsarıdır teni.....yılandan korkmaz yalandan korktuğu kadar....özü sözü birdir.....bin düşünür bir konuşur....konuştumu dağlar titrer sesinden dize gelir....duyar gibi oluyorum bana haykırışını ....SEN MERAK ETME HÜSEYİNİM EYMEM SENİN YÜZÜNÜ YERE , GELİRİM SENİNLE GİTTİĞİN HER YERE '' allah allah yürü be muzaffer abi be hadi be abim benim ......::alkiis::::alkiis::::sas::::sas::

Bu ne şimdi, boşuna çırpınıyon :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst