- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Hayırlı sabahlar Iso :cherry:
Dolaba mühümatı at, akşama Selim'le uğrarız belki :wiinkk:
tabi abi,cephanelik ful şu anda,havanın kararmasını bekliyoruz....:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:34 PM ----------
Günaydın aylin![]()
Günaydın mücellaa...