[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
yav vazgeç şu yayla işinden ne yapacan şu soğukolukta gel takıl bana.:queen:

Yine başladıkmı :cyclopsan Bak molada söz verdin bana bu hafta benimle geleceksin ona göre haaa :wiinkk: Bak kııvırırsan seni burda yolunmuş tavuğa çevirim :mrgreen: Bu pazar soğukoluk var beylerrrrr :cat::cat::cat:
Kardeşim Hüseyinimi kıracam :mrgreen: Gideriz soğukoluğa :p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
bizim o taraflarda soğukoluk die bi yer var orası mı :cherry: başka bi yer mi :silent: neresi :)
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hiç belli oolmaz anamlar burdalar bi de iso iş arkadaşlarıyla bi yerlere gidecek heralde bi konuşalım bakalım
belkim gelirik :cherry:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Uzun zamandan sonra günaydın...:D

Hoş bana günaydın size değil ama olsun...

Memuriyet böyle bişey işte...:D
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Hayırlı sabahlar Iso :cherry:

Dolaba mühümatı at, akşama Selim'le uğrarız belki :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst