[Adana - MT]

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
İyi günler güzel insanlar. Cuma günü akşamından beri int. giremiyordum. Benim yokluğumda ne güzel yerlere gitmişsiniz valla. Bende evde hanımla kös, kös oturduk sıcakta hem gidecek bir yer bulamadık, hemde doğum yaklaştığı için yanlız bırakamıyorum. Süper bir gün olmuş sizinle olmak isterdim doğrusu :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 AM ----------

Zafer abi geçmiş olsun.Bende dün gazyagı ile motosikletimin zincirini temizledim ama aralara girmek için fırça kullandım, sen hatayı sünger kullanmakla yapmışsın.Bu arada zincir temizlemek için en iyi yöntem gazyagıdır bilenler bilmiyenlere anlatsın :)
Bu arada Castrol den daha iyi bir motosiklet yagı arayanlara Motul u öneririm :cat:

kankam Motul yağını nerden bula biliriz? ben Castrol racing 1 10/40 kullanıyorum
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
kankam Motul yağını nerden bula biliriz? ben Castrol racing 1 10/40 kullanıyorum

Çukurova motor da vardı bir ara ama şu an varmı yokmu bilmiyorum.Yoksa bile internet üzerinden sipariş alan bir sürü motosiklet magazası var.Ürün en geç 2 gün içerisinde elinde olur.Yanlız motul un yagları biraz pahalı.Litresi 19 euro civarı diye biliyordum ama sen genede bir Çukurova motor a git sor derim kanka...
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Herkese tünaydın :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:07 PM ----------

ne zamandır,kendime şöyle,şehiriçi için,küçük bir motor alayım diyordum.bunu buldum,düşük km.li,darbe,yatma,düşmesi yok,ne dersiniz,alayım mı?:queen:


süper yaa :cherry::cherry::cherry::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
bir pazar gezisi ve 4 resim mi ayıp size.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 PM ----------

güzel abi al ama orta amatisörü kopmuş yere değiyor yaptır onu....

allahtan alttan çıkmış maazallah ya üsten çıksaydı.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir pazar gezisi ve 4 resim mi ayıp size.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:36 PM ----------



allahtan alttan çıkmış maazallah ya üsten çıksaydı.

eeeeee sen on gündür geziyon bi tane resim yok daha ..... bizemi söylüyonkine hocam....
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Haluk ciğerim uzaktan muzurluk yapma :bounce:

Motul yağlarını hayatta duymadım; Castrol'de iş görür herhalde.

Facebook'a bakarsanız orda daha çok foto var :wiinkk:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ne bilim bende bu yıl öğrendim daha
git diyolar gidiyon şu gün geri gel ama diyolar
gidiyon geliyon işte o arada işe gitmiyon :cherry: en güzel yanı o işte
işe gitmiyon :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
100_2169.jpg


ümitçim nekadar sevinmişsin lahmacuna, bedava çıkmış galıba o elindeki
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Çukurova motor da vardı bir ara ama şu an varmı yokmu bilmiyorum.Yoksa bile internet üzerinden sipariş alan bir sürü motosiklet magazası var.Ürün en geç 2 gün içerisinde elinde olur.Yanlız motul un yagları biraz pahalı.Litresi 19 euro civarı diye biliyordum ama sen genede bir Çukurova motor a git sor derim kanka...

vov yağ fiyatları almış başını gitmiş :) en iyisi ben racing 1 10/50 devam ;) 4 litre sipariş verdim yarin gelir dediler. Babam hep söyler EN İYİ YOL BİLDİĞİN YOLDUR diye :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:52 PM ----------




Bu lahmacunu şimdi ekmeğin arasına dürüp yiyecen :queen: çok acıktım ya. Yada iki lahmacunu üst, üste sarıp ıssırmak vardı :cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzo ahmatlerin gittiği yer çok güzelmiş yaw....Soğuk oluk çamlığı....Kağıt kebabıda harika görünüyor....bu hafta sonu günü birlik gitsekmi ha ne dersiniz....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst