- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Bu pazar yapmış olduğumuz gezi hakkında bir kaç foto, emeğe geçen ve katılan (haluk komutan, hüseyin ve baldızı, bora ve kızı, ümit ve arabası, eşim ve ben veeee sonradan katılan mustafa abimiz,gürsel ve eşi) çok teşekür ederim. Ayrıca bize Narlıkuyu'ya kadar eşilik eden sevgili adaşıma ve eşine de teşekkür ederim.
Bizi yazlığında misafir eden Hüseyin kardeşime de çok çok teşekkür ederim. Buyrun Fotolar...
Bizi yazlığında misafir eden Hüseyin kardeşime de çok çok teşekkür ederim. Buyrun Fotolar...
