- Katılım
- 21 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,789
İyi günler güzel insanlar. Cuma günü akşamından beri int. giremiyordum. Benim yokluğumda ne güzel yerlere gitmişsiniz valla. Bende evde hanımla kös, kös oturduk sıcakta hem gidecek bir yer bulamadık, hemde doğum yaklaştığı için yanlız bırakamıyorum. Süper bir gün olmuş sizinle olmak isterdim doğrusu 
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 AM ----------
kankam Motul yağını nerden bula biliriz? ben Castrol racing 1 10/40 kullanıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:32 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 AM ----------
Zafer abi geçmiş olsun.Bende dün gazyagı ile motosikletimin zincirini temizledim ama aralara girmek için fırça kullandım, sen hatayı sünger kullanmakla yapmışsın.Bu arada zincir temizlemek için en iyi yöntem gazyagıdır bilenler bilmiyenlere anlatsın
Bu arada Castrol den daha iyi bir motosiklet yagı arayanlara Motul u öneririm :cat:
kankam Motul yağını nerden bula biliriz? ben Castrol racing 1 10/40 kullanıyorum
