[Adana - MT]

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Tüm İslam aleminin ve Adanalı kardeşlerimin Regaip kandilini kutlar Hayırlara vesile olmasını Yüce yaratandan dilerim. :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Herkese merhaba. Yahu dün tam ben kalkarken Cengiz Abiler gelince hesabı ödemeyi unuttum:pale: Mahcubum. Bir dahaki sefere kim benden:silent:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Herkese merhaba. Yahu dün tam ben kalkarken Cengiz Abiler gelince hesabı ödemeyi unuttum:pale: Mahcubum. Bir dahaki sefere kim benden:silent:

sen ne zaman geldinki, ben seni görmedim :silent: Biz gittikten sonramı geldin acaba :cyclopsan
Sen kafanı yorma hayır sever biri ödemiştir :mrgreen: yada kimse ödememiştir. Artık ademe sen bi geldiğinde ödersin :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 PM ----------

herkeze merhabalar herkezin kandili mübarek olsun.....

Cümlemizin........
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm motorize ekibin kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını temenni ederim
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
wow sonunda t-shörtü aldım :) ya anca bu kadar yakışır yanii :queen:

grnt0211.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
TÜRK olmayı onur,ATATÜRKÇÜ olmayı gurur,MÜSLÜMANLIĞI inanç sayanların,bol yıldızlı değil,AYYILDIZLI bayrak altında saf tutanların KANDİLİNİ kutlarım.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
arkadaşlar regaip kandiliniz mübarek olsun.:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 PM ----------

Tüm İslam aleminin ve Adanalı kardeşlerimin Regaip kandilini kutlar Hayırlara vesile olmasını Yüce yaratandan dilerim. :rendeer:

teşekkür ederiz korkut kardeş bizlerde istanbul mt arkadaşlarımızın regaip kandilini kutlarız :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Estafurullah şöyle camdan bi bakalım dedik bide baktıkki kapalı
kilitte yoktu bari ışıkları yakalım dedik :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
m

Günaydın arkadaşlar hepinizin kandili mübarek olsun,maşallah neşeniz yerinde Allah daim etsin hayırlı işler bol kazançlar en önemlisi sağlıklı günler dilerim bay bye.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst