- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Tüm İslam aleminin ve Adanalı kardeşlerimin Regaip kandilini kutlar Hayırlara vesile olmasını Yüce yaratandan dilerim. :rendeer:
yazdım bir kenarar: demek icraat yoktu hı:bounce:,
çıkan iki kiloluk balığı verdim eve götürdün, giderkende aman abi bizim site elemanlarına duyurmada rahat bi balık yiyim tek başıma dediğini kimseye söylemiyorum:cherry: :mrgreen:
Herkese merhaba. Yahu dün tam ben kalkarken Cengiz Abiler gelince hesabı ödemeyi unuttumale: Mahcubum. Bir dahaki sefere kim benden:silent:
herkeze merhabalar herkezin kandili mübarek olsun.....
Tüm İslam aleminin ve Adanalı kardeşlerimin Regaip kandilini kutlar Hayırlara vesile olmasını Yüce yaratandan dilerim. :rendeer:
wow sonunda t-shörtü aldımya anca bu kadar yakışır yanii :queen:
Günaydın Adana Mt. hayırlı Cumalar.:rendeer:
Günaydın Adana Hayırlı sabahlar bol kazaçlar![]()
Estafurullah şöyle camdan bi bakalım dedik bide baktıkki kapalı
kilitte yoktu bari ışıkları yakalım dedik :rendeer:
Günaydın Millet (AŞBC)
Estafurullah şöyle camdan bi bakalım dedik bide baktıkki kapalı
kilitte yoktu bari ışıkları yakalım dedik :rendeer:
Ve çayı demledik sizde pohça ,simit getirmişsinizdir inşallah.:cat:
buda ne olaki zaferim:bounce::silent: