[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
sonunda bir motosiklet alabildimmmm zongshen 200 gy

hayırlı olsun, gülegüle kullan:)


bunlarda dünden kareler

DSC00172.jpg

DSC00173.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg


tutacam dediysem tutarım:cherry:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinize çokk teşekkür ederim adana mt ye sevgiler
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam.....gürsel tebrik ederim eline sağlık güzel av olmuş ama neden balığı eve görtürdükten sonra mutfakta sende soyundun....anlamdım sen balığı yemek için tutmuyormusun.....ters giden bi şeyler var ama neyse....:cherry:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demirgürsel kedi olalı bi fare tuttun... :mrgreen: artık yemeğe çağırırsın bizi ::159::

vay muzo kardeşim benim....naaptın hafta sonu anlat bakim.....görüşemiyoruz ...aramıyon....hafta sonu neler kaçırdığını bilsen aradın gerçi....:queen::bounce:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
wertcvb babacan motorun hayırlı olsun :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:00 PM ----------

demirgursel abi süpersin balık da iyi ama sen niye soyundun :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:01 PM ----------

Hani dün tekire gelecektinizz? gözüm yolda sizi bekledim haa. Bende tekirdeki int. cafede idim belki gelirlerde soğuk, soğuk kiraz ikram ederim diye kös, kös yola baktım.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah sağol bende adana mt ye katılıp gezilere katılıp sizlerle birlikte olmak istiyorum ama nasıl olur nasıl bir yol izlemem gerekir bilmiyorumki beni en iyi muzaffer abi anlar hemşeriyiz nekadar uzak olduğumu o daha ii bilir aslında birde şunu belirtmek isterim kullandığım motor songshen 200 gy yani uzun yola gelirmi bilmiyorum bide şöle bie durum var ben adana da değilim adana ya 100 km uzaklıktayım toplanma yeriniz sabitmi yoksagidilecek yöne göremi önceden ayarlanmış bir yer olup oradamı toplanıyorsunuz,,mesela mersin taraflarına gidecek olsak ben extra gidiş ve dönüşüde katarsak sizden 200km daha fazla yol gidecem nasıl olur bilmiyorum birde dönüş kaç gibi olur malum pazar günü ertesi günü iş başı benim içinde ders başı oluyor en erken ne zaman döneriz vs gibi baş ağrıtan sorularım var nasıl olcak bilmiyorumyinede ben sizle irtibatı koparmam bana yakın mesela yumurtalık-osmaniye-ceyhan-antakya vs gibi civarlara gezi düzenlediğinizde gelebilirim:cat:[SIZE="5
[QUOTE="jönysf, post: 1642590, member: 48751"]wertcvb babacan motorun hayırlı olsun :)


ADANA MT ye teşekkürler:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:16 PM ----------

oh oh aradabir kendini şımartmak lazım:mrgreen:
çatlayana kadar kebap yedim :p :queen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
harbiden güzelmiş ben motorla öyle yatıcam valla uykum gelir üstümede pike bilem örterim,
ama benim gönlüm goldwingden yana,kredi kartına 1250 ay vade yapan varsa hemen alırım,ama o kadar yaşarmıyım onu bilemem yani 50.00x1250-62.500 TL yapor ha 1250 ay da 104 yıl yaporrrrrrrrr

goldwing i ben de çok severim 2 kişi alınca filo indirimi yapıp ayrıca 2250 ay vadeye bölüyorlarmış:queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
herkese selam.....gürsel tebrik ederim eline sağlık güzel av olmuş ama neden balığı eve görtürdükten sonra mutfakta sende soyundun....anlamdım sen balığı yemek için tutmuyormusun.....ters giden bi şeyler var ama neyse....:cherry:
abooooooooooooooooooov
ayıptır yav:p o balığı tutana kadar ter içinde kaldım eve dönünce rahatlıyım dedim.balığı temizlemeye durdum, yavru parçalara bölünmeden son bir resim çekilim dedimdi:mrgreen:
demirgürsel kedi olalı bi fare tuttun... :mrgreen: artık yemeğe çağırırsın bizi ::159::
vallaha tren kaçtı, az önce kaynana, kayınbaba ve biz kılçıklarını açıkta bırakacak kadar temizledik ve dıkandık resmen.artıkın bir dahakine sözümüz olsun:cat: :rendeer:
demirgursel abi süpersin balık da iyi ama sen niye soyundun :)

buarada gürsel dün balık pazarında görmüşler seni. elindeki balık numara olmasın sakın.
ayıp ediyon ha halukcum:mrgreen: hem bu konuda espiri istemiyom ona göre :p :queen: :queen: :queen: ha ha haaaaaaaa :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Çocukmu kandırıyon yaa :queen:
canım benim kendini çocuk hissediyorsun demek:queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
herkese selam.....gürsel tebrik ederim eline sağlık güzel av olmuş ama neden balığı eve görtürdükten sonra mutfakta sende soyundun....anlamdım sen balığı yemek için tutmuyormusun.....ters giden bi şeyler var ama neyse....:cherry:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese günaydınnnnn,hayırlı işler bol gülüşler,kazasız keyifli sürüşlerrrr

Agökçe abim 2 kişi daha bulursak bedavaya getirebiliriz birisini,değişimli bineriz abi, hemde kırmızısını alırız
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydınlar...:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:53 AM ----------

vallaha tren kaçtı, az önce kaynana, kayınbaba ve biz kılçıklarını açıkta bırakacak kadar temizledik ve dıkandık resmen.artıkın bir dahakine sözümüz olsun:cat: :rendeer:

Hep söz veriyoun, hiç sözünü tutmuyon :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:55 AM ----------

herkese günaydınnnnn,hayırlı işler bol gülüşler,kazasız keyifli sürüşlerrrr

Agökçe abim 2 kişi daha bulursak bedavaya getirebiliriz birisini,değişimli bineriz abi, hemde kırmızısını alırız

Gökhan hocamın sözü var, bilete para çıkınca hepimize Goldwing alacakmış :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst