[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
GÜNAYDIN arkadaşlar :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:27 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:26 AM ----------

herkese iyi akşamlar,bu gün sabah geldik 5 gündür ankaradaydık.

Zaferden başka bizi merak eden yok demekki helal olsun sizlere esefle gınadıımmmm:salut:kimsenin umrunda değiliz demekki sağlık olsun ne yapalım,,

Zaferim seni çok seviyorum....

Bugünde yazmasaydın bende arayacaktım, Hoşgeldinnnnniz :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:27 AM ----------

hoşgeldiniz.keyifler nasıl, iyimisiniz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------

mustafa abi motorunu satıyor haberiniz olsun arkadaşlar.motorun temizliğini hepimiz biliyoruz:cat:
http://www.sahibinden.com/_adanadan_siyah_dl650_-29WQQaXQQ14748526WQQpXQQdisplayitem

satan satana :mrgreen: bakim kiminki önce satılacak :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ...........

Mustafa Abi hep satıyorum diyor zaten motorunu....Şaka olmasın yine....
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
herkese günaydın.

GÜNAYDIN arkadaşlar :cherry:

satan satana :mrgreen: bakim kiminki önce satılacak :queen:



yoooo ben vazgeçtim satmaktan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 AM ----------

arkadaşlar çarşamba günü toplantıya gelmeyenler için bir duyurumuz var. yazdan sonra çanakkaleye 1 haftalık gezi düşünüyoruz. gezi rotası yaklaşık olarak resimdeki gibi ve 2200 km civarı olacak. gidiş ankara üzerinden dönüş konya üzerinden olacak. ama bu kesin bir durum değil. hertürlü alternatif (hem güzergah hemde zaman) olabilir. zaman için benim tavsiyem ramazan bayramı. çünkü izin alacaklar için çok elverişli bir zaman. takvimi incelerseniz 21-22 eylül (bayramın 2. ve 3. günü) pazartesi ve salı gününe geliyor. çarşamba perş. ve cuma günü için izin almak gerekecek ki bu çalışanlar için daha elverişli olacaktır.

 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe selam,
halukçum ve boracım ben aramayanları söylüyorum üzerinize alınmayın onlar kendilerini bilir:bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haluk sen bir numarasın be hocam yaw.....Şüper bi sunum olmuş...:thumleft:::alkiis::::alkiis::::plus1::::sefereee...Güzergahtaki MT drupları ilede bağlantı kurup tanışalım derim ben......Bu arada o dönemdeki hava şartları bizi zorlamaz umarım.....

Muzaffer kardeşim benim numaramı biliyon sen değilmi....
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Haluk sen bir numarasın be hocam yaw.....Şüper bi sunum olmuş...:thumleft:::alkiis::::alkiis::::plus1::::sefereee...Güzergahtaki MT drupları ilede bağlantı kurup tanışalım derim ben......Bu arada o dönemdeki hava şartları bizi zorlamaz umarım.....

Muzaffer kardeşim benim numaramı biliyon sen değilmi....

yooo bilmiyom, göstersene numaranı :silent: ne numaralar var sende :bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yooo bilmiyom, göstersene numaranı :silent: ne numaralar var sende :bounce:

98 olum ya ....aklın fesat ha senin....başka numaralarımı sana göstermem hem ben....::evil::::159::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:02 PM ----------

rica ederim arkadaşlar nedemek benim için bir zevk.

zevk derken hocam...zevk mi alıyon anlamındamı oluyor bu....:queen::queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben liste oluşturmaya başlayın o zaman

ÇANAKKALE listesi
1-Haluk hocam
2-Muzaffer1968+eşi
3-Bora
4-Gökhan hocam
5-Çelik gürsel
6-
7-
8-
9-
98-Hüseyin

Gelmek isteyen arkadaşlar listeye kendini ilave etsin....:cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
rica ederim arkadaşlar nedemek benim için bir zevk.

:queen::queen::queen:senin zevkin belliiiii:pr::pr:bu işinde şu tişört olayındaki gibi suküte uğrama sonra bundanda zararlı çıkarsın:salut::salut:eek:lmazsa şu alınmıyan tişörtleri ben alim:cat:guruba yeni katılanlara 20tl den verimde NAFAKAMIZ çıksın:rendeer:hem sen memnun olursun.hemde ben kazandığım tişört parasından tıraş olurum.:queen::queen:nedersin hocammmmm:bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst