[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
akşama çekirdekler benden hemde ''özpeyman'' bisiklet ile katılım yapacağım test sürüşü için teklif yapmayınız
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
37
Merhabalar Adana MT

2 haftalığına Adanadayım..
Haftasonu gezisi için artçı olabilirim..

Artçıya ihtiyacı olan varsa görüşelim :)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Kayıp Listesi (Bir zahmet karakola fakslayın)

1- Fazerr
2- Endurocu01
3- Hayalet01
4- Qrar
5- Janti
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
götürün bicileri bensiz:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 PM ----------

zafer online olduğuna göre künefe haftayamı kaldı:cherry:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın ciğerlerim :cherry:

Günaydın korkut:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:32 AM ----------

götürün bicileri bensiz:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 PM ----------

zafer online olduğuna göre künefe haftayamı kaldı:cherry:

kına yakabilirsin :p
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ.....
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]

Hayrına dediğin işi biraz aç bakayım ciğerim :silent:

Açım kardeşim Zafer ... Şimdi bahçede meyve var biliyorsun...onların ağaçtan toplanması ve toprağın gübrelenmesi gibi değişik çalışma alanları mevcut...bunun yanında ağaçların zararlı haşerelere karşı kimyasal ilaçlama yöntemi ile korunmasıda bir diğer çalışma alanı diyebiliriz....mamafi bu çalışma alanlarında sizinde takdir edeceğiniz üzere şartlar biraz ağır olup narin insanlarda bir takım defarmasyonlar olabilir...( tanya gibi narin insanlardan bahsediyorum...)...Şahsım bu tip durumlarda çalışma arkadaşlarımın defarmasyona uğrayan bölgelerini tedavi etmek için çaba harcamaktadır...Bilmem açabildimmi konuyu...????::evil:::pl:::rantinp:::plus1::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Motorumu değiştin yoksa :mrgreen:

oda olacak inşallah :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:39 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:39 AM ----------

Açım kardeşim Zafer ... Şimdi bahçede meyve var biliyorsun...onların ağaçtan toplanması ve toprağın gübrelenmesi gibi değişik çalışma alanları mevcut...bunun yanında ağaçların zararlı haşerelere karşı kimyasal ilaçlama yöntemi ile korunmasıda bir diğer çalışma alanı diyebiliriz....mamafi bu çalışma alanlarında sizinde takdir edeceğiniz üzere şartlar biraz ağır olup narin insanlarda bir takım defarmasyonlar olabilir...( tanya gibi narin insanlardan bahsediyorum...)...Şahsım bu tip durumlarda çalışma arkadaşlarımın defarmasyona uğrayan bölgelerini tedavi etmek için çaba harcamaktadır...Bilmem açabildimmi konuyu...????::evil:::pl:::rantinp:::plus1::

Çook açıklayıcı oldu şimdi :mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mersi ciğerim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst