[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
gunaydın adana mt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 AM ----------


hüseyin abi dün sirkete polis geldi ibrahim isimli sana selamı var

Bu selam hayırmıdıır :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 AM ----------

mersi ciğerim....

Ciğerim, polis seni arıyormuş....:pale:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
günaydın ben geldim :cherry:
akşam naaptınız künefe fotolarını göremiyorum birileri sözünü tutmadımı yoksaaa :cyclopsan :queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
600F'ler gürültü yapmayın, hadi canım otobana :queen::queen:

Bu arada çamura yatan varsa sizin gibi olsun :bounce:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kına yakabilirsin :p
:queen::queen::queen: parmaaamamı:cherry:
Günaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ.....
coşmuşsun hüseyin baba, hayırdır:bounce: sanada günaydın
Akşam gelmeyenler için duyrulur, yine kuyruk doğrultuk haberiniz ola :mrgreen:
hayırdır gene kimin belini büktünüz:queen:
Bu selam hayırmıdıır :silent:

Ciğerim, polis seni arıyormuş....:pale:
:queen: :queen:
600F'ler gürültü yapmayın, hadi canım otobana :queen::queen:

Bu arada çamura yatan varsa sizin gibi olsun :bounce:

tamam zaferim sen kafanı yorma:cat: haftaya çarşambaya halledersiniz:queen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
slm abilerim , canlarım, ciğerlerim. Ya bu ara pek takılamadım neler oldu bitti :) Bu pazar bir kız kalesi yapalımmı ? motor haftalardır yol görmedi haa.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,bu gün sabah geldik 5 gündür ankaradaydık.

Zaferden başka bizi merak eden yok demekki helal olsun sizlere esefle gınadıımmmm:salut:kimsenin umrunda değiliz demekki sağlık olsun ne yapalım,,

Zaferim seni çok seviyorum....
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
herkese iyi akşamlar,bu gün sabah geldik 5 gündür ankaradaydık.

Zaferden başka bizi merak eden yok demekki helal olsun sizlere esefle gınadıımmmm:salut:kimsenin umrunda değiliz demekki sağlık olsun ne yapalım,,

Zaferim seni çok seviyorum....

ayıp ettin geçengün telefonla aramadım mı seni :pale: :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst