- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Benim oyum Rengin Pastanesi...
Benim iki oyum var, bizim oyumuz da rengin pastanesi :cat: :queen:
Benim oyum Rengin Pastanesi...
Ben gelmem...
Biz pastane motorcusumuyuzz...
Gece gündüz mekandayım zaten,izin günümde yine mekan hiç çekilmez...![]()
Ben gelmem...
Biz pastane motorcusumuyuzz...
Gece gündüz mekandayım zaten,izin günümde yine mekan hiç çekilmez...![]()
veyis hocam bende diyorum ki,şuan mt de olmayan arkadaşlarımız var.adem diye biliyorlar.önce ademin oraya gidelim,oradan pastaneye gidelim.bu saatten sonra bilgilendirmek çok zor herkesi.
Arkadaşlar, şu an itibariyle hava kapalı gibi görünüyor. Ben ademe de rengine de OK diyorum. Ama rengin tam olarak nerede bilmiyorum.
veyis hocam bende diyorum ki,şuan mt de olmayan arkadaşlarımız var.adem diye biliyorlar.önce ademin oraya gidelim,oradan pastaneye gidelim.bu saatten sonra bilgilendirmek çok zor herkesi.
Ben eşimle pasatnede olacam:cat: Görüşmek üzere :bounce:
Size şöyle tarif edim, Süleyman demirel blv. sonunda (TRT binasına doğru)göbekten düz devam ediyorsunuz BurgerKing göreceksiniz biraz ileride sağda (yaklaşık 200mt) Rengin pastanese ( Camiye varmadan ) :cat:
Ancak bu kadar tarif edebildim.
O zaman TÖ'de değil bu pastane. YAni doğrumu anladım: Ben ruh sağlığı tarafından gelecem. TÖ den gelince Şehzade caminin oradan sola dönüp SD bulvarına doğru giderken camiden az ileride mi?
Size şöyle tarif edim, Süleyman demirel blv. sonunda (TRT binasına doğru)göbekten düz devam ediyorsunuz BurgerKing göreceksiniz biraz ileride sağda (yaklaşık 200mt) Rengin pastanese ( Camiye varmadan ) :cat:
Ancak bu kadar tarif edebildim.
O zaman TÖ'de değil bu pastane. YAni doğrumu anladım: Ben ruh sağlığı tarafından gelecem. TÖ den gelince Şehzade caminin oradan sola dönüp SD bulvarına doğru giderken camiden az ileride mi?
evet hocam, aynen öyle :cat:
::blushani romantizmde var yani ::biggrinn
:joker: :joker: :joker: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Size şöyle tarif edim, Süleyman demirel blv. sonunda (TRT binasına doğru)göbekten düz devam ediyorsunuz BurgerKing göreceksiniz biraz ileride sağda (yaklaşık 200mt) Rengin pastanese ( Camiye varmadan ) :cat:
Ancak bu kadar tarif edebildim.
Rengin pastanesinin sahibine bu şekilde tarif et,adam kendi mekanını bulamaz vallaaa...:queen: