- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
ademin orada görüşmek dileğimle iyi geceler
menderes bulvarının ,su kenarından gidince sonunda.sola yukarı çıkıştan hemen önce.o saate yetişirsin.bizde o saatlerde orada oluyoruz.motorları görürsün zaten.
gunaydın aksam ısden erken cıkarsam gelırım
Şimdi bora abilerdemiyiz akşam,doğrumu anladım...![]()
sevgili arkdaslaırm t.özalda rengin pastanesı ıle konustum eger arzu edıyorsanız yarın 8de orda bulusalım?merak etmeyın ben varken sızı opturmem.merak etmeyın gereken ılgıyı gostercek
Sevgili üstadlar... Hava kapalı ve serin. Muzaffer hocanın önerisine uyup Rengin Pastanesini deneyelim bence... Hem denemiş bakmış oluruz...