[Adana - MT]

Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Günaydın arkadaşlar. Bugün Hatay'dayım ancak akşama Adana'ya dönüyorum. Geleneksel Çarşamba Toplantısına ilk defa iştirak etmek istiyorum. Ademin orası neresi acaba? Akşam 6 gibi Hatay'dan çıksam 8 gibi Adanada olurum...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
menderes bulvarının ,su kenarından gidince sonunda.sola yukarı çıkıştan hemen önce.o saate yetişirsin.bizde o saatlerde orada oluyoruz.motorları görürsün zaten.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Sevgili üstadlar... Hava kapalı ve serin. Muzaffer hocanın önerisine uyup Rengin Pastanesini deneyelim bence... Hem denemiş bakmış oluruz...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
o zaman bir karara bağlayalım ve buradan hemen ilan edelim ki insanlar şaşırmasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst