- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
Gitmesine gidelimde :silent: evi, hepimizi almazki sonra ayakta kalırız![]()
ev sahibine bir sormak lazım
Gitmesine gidelimde :silent: evi, hepimizi almazki sonra ayakta kalırız![]()
Sanada Günaydın.Hayırlı işler diyecem ama dilem varmıyor :mrgreen:
kızma be yaf,oka insan nasıl olur ev hali falan,ben tansiyonunu ölçtüm sadece birazda germek istedim ortamı,hep senmi hatunumun kömür pastasını söyleyecen aççıkda ben süleyim ne olur zerrin yinge yarın size geliyoooooz 40 kişi falan:cherryasta börek yapmana gerek yok kek olsun yeter:cherry:
yarın akşama bora abilerdeyiz o zaman iyi ona göre ayarlayalım kendimizi. haftayada hamama gideriz.
Ademde toplanalım. Havalar biraz serinlese de kalın giyinmekle hala idare ediliyor. Hele salep de varsa...