[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,bora yukarıdaki soruyu es geçtin kanımca:p sayfa 323 muzaffer abi bişey sülemiş gökhan hocaya caizmi demiş, eeeee yorumlarını bekliyoruz
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kızma be yaf,oka insan nasıl olur ev hali falan,ben tansiyonunu ölçtüm sadece birazda germek istedim ortamı,hep senmi hatunumun kömür pastasını söyleyecen aççıkda ben süleyim ne olur zerrin yinge yarın size geliyoooooz 40 kişi falan:cherry:pasta börek yapmana gerek yok kek olsun yeter:cherry:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
kızma be yaf,oka insan nasıl olur ev hali falan,ben tansiyonunu ölçtüm sadece birazda germek istedim ortamı,hep senmi hatunumun kömür pastasını söyleyecen aççıkda ben süleyim ne olur zerrin yinge yarın size geliyoooooz 40 kişi falan:cherry:pasta börek yapmana gerek yok kek olsun yeter:cherry:

:thumleft: :flower: ::stretche :mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yarın akşama bora abilerdeyiz o zaman iyi ona göre ayarlayalım kendimizi. haftayada hamama gideriz.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Elinde büyük naylonu olan varsa getirsin mümkünse, çünkü Ademin oradaki iplerin üzerinden aşırıp, ufak tefek yağmurdan da korunabiliriz diyorum. Biraz salaş olacak ama, motorcu dostluğu ile üstesinden geliriz. Maksat gönüller bir sohpet keyifli olsun.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Ademde toplanalım. Havalar biraz serinlese de kalın giyinmekle hala idare ediliyor. Hele salep de varsa...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ademde toplanalım. Havalar biraz serinlese de kalın giyinmekle hala idare ediliyor. Hele salep de varsa...

Aslında salep işini halletmemiz lazım. Ademe önceden (mesela yarın öğledensonra) haber verip akşama salep ayarlamasını isteyelim. Alternatif olarak sanırım marketlerde poşet salep satılıyor. Olmazsa onlardan getiririz.
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Çarşamba akşamı Ademin orda görüşmek üzere cümleten iyi geceler renkli rüyalar.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erken kalkabilirsem gelirim,hatunumun yanına gideceğim,herkeşe iyi geceler
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili arkdaslaırm t.özalda rengin pastanesı ıle konustum eger arzu edıyorsanız yarın 8de orda bulusalım?merak etmeyın ben varken sızı opturmem.merak etmeyın gereken ılgıyı gostercek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst