[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Adaşım muzaffer pastaneyle görüşmüş olup, gerekenleri söylemiştir. Detay bilgiler adaşımda :bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ben gelmem...

Biz pastane motorcusumuyuzz...

Gece gündüz mekandayım zaten,izin günümde yine mekan hiç çekilmez...:p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar bence denemekte fayda var ozaman renginde buluşalım diyorum

Ben gelmem...

Biz pastane motorcusumuyuzz...

Gece gündüz mekandayım zaten,izin günümde yine mekan hiç çekilmez...:p

sende akşam geliyor ve sende pastane motorcusu oluyorsun okadar..yoksa zincirspry alamazsın onagöre
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar, şu an itibariyle hava kapalı gibi görünüyor. Ben ademe de rengine de OK diyorum. Ama rengin tam olarak nerede bilmiyorum.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
veyis hocam bende diyorum ki,şuan mt de olmayan arkadaşlarımız var.adem diye biliyorlar.önce ademin oraya gidelim,oradan pastaneye gidelim.bu saatten sonra bilgilendirmek çok zor herkesi.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
veyis hocam bende diyorum ki,şuan mt de olmayan arkadaşlarımız var.adem diye biliyorlar.önce ademin oraya gidelim,oradan pastaneye gidelim.bu saatten sonra bilgilendirmek çok zor herkesi.

en doğrusunu söylemişsin bora abi:cat:
biraz rahatsız gibiyim, iyi hissedersem akşam görüşmek dileğimle:bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar, şu an itibariyle hava kapalı gibi görünüyor. Ben ademe de rengine de OK diyorum. Ama rengin tam olarak nerede bilmiyorum.

Size şöyle tarif edim, Süleyman demirel blv. sonunda (TRT binasına doğru)göbekten düz devam ediyorsunuz BurgerKing göreceksiniz biraz ileride sağda (yaklaşık 200mt) Rengin pastanese ( Camiye varmadan ) :cat:
Ancak bu kadar tarif edebildim.

veyis hocam bende diyorum ki,şuan mt de olmayan arkadaşlarımız var.adem diye biliyorlar.önce ademin oraya gidelim,oradan pastaneye gidelim.bu saatten sonra bilgilendirmek çok zor herkesi.

Ben eşimle pasatnede olacam:cat: Görüşmek üzere :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Size şöyle tarif edim, Süleyman demirel blv. sonunda (TRT binasına doğru)göbekten düz devam ediyorsunuz BurgerKing göreceksiniz biraz ileride sağda (yaklaşık 200mt) Rengin pastanese ( Camiye varmadan ) :cat:
Ancak bu kadar tarif edebildim.

O zaman TÖ'de değil bu pastane. YAni doğrumu anladım: Ben ruh sağlığı tarafından gelecem. TÖ den gelince Şehzade caminin oradan sola dönüp SD bulvarına doğru giderken camiden az ileride mi?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Size şöyle tarif edim, Süleyman demirel blv. sonunda (TRT binasına doğru)göbekten düz devam ediyorsunuz BurgerKing göreceksiniz biraz ileride sağda (yaklaşık 200mt) Rengin pastanese ( Camiye varmadan ) :cat:
Ancak bu kadar tarif edebildim.

O zaman TÖ'de değil bu pastane. YAni doğrumu anladım: Ben ruh sağlığı tarafından gelecem. TÖ den gelince Şehzade caminin oradan sola dönüp SD bulvarına doğru giderken camiden az ileride mi?

evet hocam, aynen öyle :cat:

::blushani romantizmde var yani ::biggrinn

:joker: :joker: :joker: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Teşekkür ederim Muzaffer kardeş.

Yalnız Ademin oraya gidip te "yaw burası da iyi boşverin Rengini" denirse n'olacak? Bir de saat kaçta buluşacağız? Özledim herkesi!
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Size şöyle tarif edim, Süleyman demirel blv. sonunda (TRT binasına doğru)göbekten düz devam ediyorsunuz BurgerKing göreceksiniz biraz ileride sağda (yaklaşık 200mt) Rengin pastanese ( Camiye varmadan ) :cat:
Ancak bu kadar tarif edebildim.

Rengin pastanesinin sahibine bu şekilde tarif et,adam kendi mekanını bulamaz vallaaa...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Arkadaşlar bende, gelirse Muzaffer ve Turgaylarla beraber Rengine geliyoruz.Görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana MT iyi geceler,yine keyifli bir ortam sıcak insanlar ve sıcak çay daha ne istenirki herkese teşekkürler,ben şimdiden top case araştırmaya başlıyorum cbx için kısmetse cumartesi alıp direk izzet ustamın oraya ucuz yollu olanlar tercihimdir önerisi ve teklifi olana açığım şimdiden teşekkürler,herkese tekrardan iyi geceler

Günaydın Adana MT nin elit insanları,herkese hayırlı işler bol kazançlar dilerim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst