arkadaşlar,dün akşam ki katılımınız için hepinize çok teşekkürlerimi sunarım.çok duygulandım,ne kadar çok sevenim varmış,göğsüm kabardı.hepinize sevgilerimle.:cherry::rendeer:
BEN ŞAHSEN MOTORUMU SEZON SONU OLDUGU İÇİN EN KISA SÜREDE SATLIĞA ÇIKARDIM..biğilerinize sunarım:queen:
iyi dileklerini sunan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.:rendeer:
arkadaşlar,hafta sonu ( cuma-c.tesi-pazar )yağışlı gösteriyor.buyrun linki;
http://dosyalar.hurriyet.com.tr/havadurumu/havadurumu1.html
iyi dileklerini sunan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.:rendeer:
arkadaşlar,hafta sonu ( cuma-c.tesi-pazar )yağışlı gösteriyor.buyrun linki;
http://dosyalar.hurriyet.com.tr/havadurumu/havadurumu1.html
duyda inanma, hava güzel olacak, kaçış yok. GİDİLECEK :mrgreen::mrgreen:
iyi dileklerini sunan tüm arkadaşlarıma teşekkürler.:rendeer:
arkadaşlar,hafta sonu ( cuma-c.tesi-pazar )yağışlı gösteriyor.buyrun linki;
http://dosyalar.hurriyet.com.tr/havadurumu/havadurumu1.html
abi bırak bu işleri yaw:rendeer:
gönüller bir olduktan sonra yagmur vızzzzzz gelir tırıssssssss gider:cat:
hem maceralı olur fena mı![]()
cengizim dostum dünkü yardımın için saol. Kışın senle yağmur çamur yol yaparız.tatlı su motorcuları da arabayla gelir:queen:
bütün ADANA MT'nin mübarek KADİR GECESİ'ni kutlarım.sevgilerimle
Teşekkür ederim, bende ADANA MT nin mübarek Kadir gecesini kutlarım.:rendeer:
bora abi ve gökhan abi hayırlı uğurlu olsun abilerim Allah kaza bela vermesin darısı bize abii :mrgreen: bide tüm MT nin KAdir gecesi mübarek olsun :rendeer: