[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar bu kuyruk doğrultma işini lütfen adabıyla yapalım biraz sade bici ile kuyruk tam doğrulmuyor tatlı vs olması da gerekir diye düşünüyorum
hani geçmişte olduğu gibi yanılıyormuyum acaba selamlar


[HEM FİKİRM GÜZEL KARDEŞİM NE EKERSEN ONU BİÇMEN LAZIM:rendeer:

Adana MT nin en güzel insanları günaydııııııııııın hayırlı işler,
Boracım yağmur da yağsa tipide çıksa biz ordayız peder konusunda aksilik çıkmazsa,tatlı su motırcıları gelmesin,Ahmetime katılıyorum kuru bici ile olmuyor tatlısızda kuru gidiyor,gökhan hocam siz tatlıdan yırttım zannetmeyin sakın allahın günü bitmez haftayada sıra muzaffer abimdeymiş,hem bici hem tatlı hatta ğstğne nargile bile ısmarlarım diyor:cherry: ben varederoyu alsam öyle biciymiş tatlıymış kesmez abicim direk ekibi KOMSHU ya götürürüm,eeee kolay değil 25 kişinin hayır duasını alacaksın her dua bir yıl gitse motoruna 25 yıl kazasız belasız bineceksin bir dua da 250 ytl çok ucuz değilmi:p

Akşam sanki birileri beni oyacak gibime geliyor,burnuma kan kokusu geliyor:pale:

CENGİZİM DOGRUSUN sıra bana geldiğinde bakın bakim kuyruk nasılda güzül dogruluyormuş görün bakim:queen::queen:size layık birgün olacak merak etmetin..:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim hocam sağolun,akşam görüşmek üzere
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar bu kuyruk doğrultma işini lütfen adabıyla yapalım biraz sade bici ile kuyruk tam doğrulmuyor tatlı vs olması da gerekir diye düşünüyorum
hani geçmişte olduğu gibi yanılıyormuyum acaba selamlar


[HEM FİKİRM GÜZEL KARDEŞİM NE EKERSEN ONU BİÇMEN LAZIM:rendeer:



CENGİZİM DOGRUSUN sıra bana geldiğinde bakın bakim kuyruk nasılda güzül dogruluyormuş görün bakim:queen::queen:size layık birgün olacak merak etmetin..:rendeer::rendeer:

Adaşım, dört gözle bekliyoruz :bounce:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
yağmur yağarsa adanaya iftardan sonra saat kaç araba var acaba hemen öğrenmem lazım ben şemsiyemi getirrim bir kişide yanımda durar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmetim yağmurdan sanane çok çok eve kadar ıslanırız,misafirimiz olursun ısçak ısçak neskafemizi içer yatarız zabahta kahvaltımızı eder işimize gideriz ciğerim bukka basit
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ahmetim yağmurdan sanane çok çok eve kadar ıslanırız,misafirimiz olursun ısçak ısçak neskafemizi içer yatarız zabahta kahvaltımızı eder işimize gideriz ciğerim bukka basit

yağmur falan yok, en azından benim bulunduğum yerde yok :mrgreen:
Bu havada bici yenmez arkadaşlar, sıcak sıcak ya çay yada kahve içilir...
Bakalım bora bize süpriz yapacakmı :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben akşam teneke bağlayıp geleyim,yada çok sıkı giyinmem lazım durum vahim
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Teşekkür ederim hocam sağolun,akşam görüşmek üzere

Akşama misafirim var. Maalesef gelemeyeceğim. Yoksa sizlerle birlikte "biz dövilci'ler" den :queen: (Adanalı) bir "buzsambaç" veya buzlu bir "bici" yemeyi çok isterdim. Ama gönlüm sizinle. :rendeer: Selamlar.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
veyis hocam senide hiç göremiyoruz ya bi geçen geldin yol üstü uğradın gittin. gelde seneye yapacağımız gezi planlarını yavaş yavaş netleştirelim.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
valla ismailcim benim makinede olanlar bunlar gürsel abi atarsa belki birde ona sor iyi geceler
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Güzel bir akşamdı.Katılan tüm motosiklet dostlarının ayaklarına saglık...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güneydınnnnnnnnnnnn Adana MT nin güzel insanları,akşam şimdiye kadar olan toplantılardan i katılım bakımından kincisini yaşadı,neyseki boracım ucuz yırttı havanın serin olmasından dolayı 1350 bardak çay 565 adet baklava ile yırttı sırada muzaffer abim var artık ne olur bilinmez tarihi bir gün yaşayacağımız kesin:cherry:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
valla ismailcim benim makinede olanlar bunlar gürsel abi atarsa belki birde ona sor iyi geceler


arkadaşlar çarşamba toplantımızın linki
http://www.motosiklet.net/forum/gez...-carsamba-ve-kuyruk-dogrultma-toplantisi.html

bora abi sen biciyle kuyruğu değil olsa olsa kuyruğun ucundaki kılı doğrultursun ki onada kuyruk doğrultma denmez. sok şu elini cebine yawww.
harikasın yaa :queen: :queen: :queen: çok güldüm vallahi çok güldüm.ne zalim adamsın
eveeeeettttttt.



intikamım acı olacak.:farao:

:queen: :queen: :queen: varımız yoğumuz herşeyimiz bora abimiz
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,dün akşam ki katılımınız için hepinize çok teşekkürlerimi sunarım.çok duygulandım,ne kadar çok sevenim varmış,göğsüm kabardı.hepinize sevgilerimle.:cherry::rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
veyis hocam senide hiç göremiyoruz ya bi geçen geldin yol üstü uğradın gittin. gelde seneye yapacağımız gezi planlarını yavaş yavaş netleştirelim.

Ben de çok istedim Halukcuğum. Ama misafir saat 10:00'da kalktı. Hanıma "şimdi gitsek belki kimseyi bulamayız gitiğimize değmez dedim". Ama fotolardaki saate bakınca 23:35' e kadar orada olduğunuzu görüyorum. Keşke gelseymişiz. Neyse başka zaman inşallah.

Bu arada Bora kardeşimin ve Gökhan beyin motorları hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesizn. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst