- Katılım
- 2 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,397
arkadaşlar bu kuyruk doğrultma işini lütfen adabıyla yapalım biraz sade bici ile kuyruk tam doğrulmuyor tatlı vs olması da gerekir diye düşünüyorum
hani geçmişte olduğu gibi yanılıyormuyum acaba selamlar
[HEM FİKİRM GÜZEL KARDEŞİM NE EKERSEN ONU BİÇMEN LAZIM:rendeer:
Adana MT nin en güzel insanları günaydııııııııııın hayırlı işler,
Boracım yağmur da yağsa tipide çıksa biz ordayız peder konusunda aksilik çıkmazsa,tatlı su motırcıları gelmesin,Ahmetime katılıyorum kuru bici ile olmuyor tatlısızda kuru gidiyor,gökhan hocam siz tatlıdan yırttım zannetmeyin sakın allahın günü bitmez haftayada sıra muzaffer abimdeymiş,hem bici hem tatlı hatta ğstğne nargile bile ısmarlarım diyor:cherry: ben varederoyu alsam öyle biciymiş tatlıymış kesmez abicim direk ekibi KOMSHU ya götürürüm,eeee kolay değil 25 kişinin hayır duasını alacaksın her dua bir yıl gitse motoruna 25 yıl kazasız belasız bineceksin bir dua da 250 ytl çok ucuz değilmi
Akşam sanki birileri beni oyacak gibime geliyor,burnuma kan kokusu geliyorale:
CENGİZİM DOGRUSUN sıra bana geldiğinde bakın bakim kuyruk nasılda güzül dogruluyormuş görün bakim:queen::queen:size layık birgün olacak merak etmetin..:rendeer::rendeer:
Son düzenleme: