[Adana - MT]

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Bora Abi ve Gökhan Bey motorlarınız hayırlı olsun. İnşallah kazasız belasız binersiniz.

Buluşmalara uzun süredir katılamıyorum valla çok özledim tüm arkadaşları. İnşallah en yakın zamanda görüşeceğiz.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar,dün akşam ki katılımınız için hepinize çok teşekkürlerimi sunarım.çok duygulandım,ne kadar çok sevenim varmış,göğsüm kabardı.hepinize sevgilerimle.:cherry::rendeer:

canım kardeşim.dünkü kuyruK doğrultma partin için TEŞEKKÜR EDERİM:rendeer:AMA BİŞEYİDE SÖYLEMEDEN GEÇEMİYECEGİM..gerçekten seni herkes seviyor o ayrı biolay:rendeer: fakat katılımın bukadar çok olması bence biraz duygusaldı:bounce: şahsım adıma ben öyleydim çünkü aylardır bukadar güzel avanta baklava yemedim.onun içinde geldim sagolasın kardeşim birdahaki kuyruk dogrultacak kişi.bu katılımı görünce herhalde motor değil bisiklet bile almaz:queen::queen: BEN ŞAHSEN MOTORUMU SEZON SONU OLDUGU İÇİN EN KISA SÜREDE SATLIĞA ÇIKARDIM..biğilerinize sunarım:queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yatar herkeşe iyi geceler yarın tatbikatımız var erken kalkacam
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
duyda inanma, hava güzel olacak, kaçış yok. GİDİLECEK :mrgreen::mrgreen:

adşım görüyon dimi bora kardeşim yan çiziyor kendi dediğine inanıyor bize inanmıyor tabiiii....hayvan terli iddaya giremiyor sıkıysa girsin neoldu hadiiii boracm bahisler artıran yokmuuuu:queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yol diye yanıyorsunuz gördüğüm kadarıyla arkadaşlar, bu durumda sizi yolda yakalayacak iyi bir yağmur söndürür anca:mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
abi bırak bu işleri yaw:rendeer:
gönüller bir olduktan sonra yagmur vızzzzzz gelir tırıssssssss gider:cat:

hem maceralı olur fena mı:p

cengizim dostum dünkü yardımın için saol. Kışın senle yağmur çamur yol yaparız.tatlı su motorcuları da arabayla gelir:queen:

herkese selamlar en yakın zamanda görüşmek üzere.:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bütün ADANA MT'nin mübarek KADİR GECESİ'ni kutlarım.sevgilerimle
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
bora abi ve gökhan abi hayırlı uğurlu olsun abilerim Allah kaza bela vermesin darısı bize abii :mrgreen: bide tüm MT nin KAdir gecesi mübarek olsun :rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Merhaba Arkadaşlar Kadir Geceniz Mubarek Olsun..

bora abi ve gökhan abi hayırlı uğurlu olsun abilerim Allah kaza bela vermesin darısı bize abii :mrgreen: bide tüm MT nin KAdir gecesi mübarek olsun :rendeer:

merhaba mehmet ya imzandaki kelimenin anlamını biliyorsun değilmi. "bastard"
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst