[Adana - MT]

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
maç oalyına katılım olamdıgı içn iptal oldu adana mt..
ama biz kendi aramızda yine gidip berbaer izlicez..ama resmi bi olay yok ...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar selam bici ile ilgili fotolar moto sohbet bölümüne açılmıştır bilginize selamlar
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bütün dostlara övgüleri için teşekkürler. Bir dahaki gezimde kesinlikle önceden gideceğim yerlerdeki MT kardeşlerimi haberdar edip ziyaretlerine gideceğim. Davetler için ayrıca kucak dolusu teşekkür.

Şimdi gelelim daha da güzel bir konuya. Şu laptop bilgisayar meselesi. Bilgisayarı kargoyla köye kadar götürmüyorlarmış. Biz de ne yaptık bilin bakalım...

Cevabını saklıyorum şimdilik. Ama MT'nin nelere kadir olduğuna çok şahane bir örnek gerçekleştirdik. Olayın kahramanları sahneye çıkış sırasına göre :

Rigel
Vasco
Efendy_İso
Gültekin.

Yer alan MT'ler:

İzmir MT
Adana MT
Mersin MT
İstanbul MT.


Cevabı Gültekin Akdeniz tatilinden dönünce resimler eşliğinde okuyacaksınız...

Bizi izlemeye devam edin anacım...

hadi meraklanın biraz,siz uyuyun biz neler yapıyoruzzz Adanalı motorcular :cherry:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
56
adana mt üye listeden
adımı göremedim..
yaws unutulduk?

iso adanadan neresi?
bana yazarmısın lütfen?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
adana mt üye listeden
adımı göremedim..
yaws unutulduk?

iso adanadan neresi?
bana yazarmısın lütfen?

Abi adanadan incirlik tarafıda,üye listesi nerde bilmiyorumm,kendini tanıtırsan harika olacak ,eskilerdensin bellli





Arkadaşlar hakkaten kimse gelmiyomu akşam maçaa,beni bu cengiz ve silah arkadaşlarıyla yalnız bırakmasanız diyorumm:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
hadi meraklanın biraz,siz uyuyun biz neler yapıyoruzzz Adanalı motorcular :cherry:



etiket vaaaaarrr:p hava vaaaaarrr

olm ayıp ayıp duyan da dünyayı kurtaran adamın oglu sensin sanar ....yaw yaptıklarını sen degil başkası anlatsın böbürlenmek günahtır kankaaaa
zinhaaaar çarpılırsım tövbe esteafirulah :p
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ee.. beennn..
beni unutmayın..

anama yni biri dahaa :)
sen kimsin arkadaşım ölee lönk die dalma taam eskilerdensn anladık daa ee biz yeniyiz tanıyamadık seni :silent:
bi de hele nesin necisin :silent:
beni unutmayın deyip kaçmışın olmuyoo amaaaa
cvp bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
anama yni biri dahaa :)
sen kimsin arkadaşım ölee lönk die dalma taam eskilerdensn anladık daa ee biz yeniyiz tanıyamadık seni :silent:
bi de hele nesin necisin :silent:
beni unutmayın deyip kaçmışın olmuyoo amaaaa
cvp bekliyoruz :rendeer:

bir önceki mesajıda 3 ay önce zaten ,yine adana mt ye beni unutmayın yazmış kaçmış abimizz,şimdi gitti,3 ay sonra beni unutmayın der kanımca:cherry:

etiket vaaaaarrr:p hava vaaaaarrr

olm ayıp ayıp duyan da dünyayı kurtaran adamın oglu sensin sanar ....yaw yaptıklarını sen degil başkası anlatsın böbürlenmek günahtır kankaaaa
zinhaaaar çarpılırsım tövbe esteafirulah :p

eşşeklik bendeki sana anlattım :pr:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
dostlarım,arkadaşlarım.yarın sabah çok erken saatlerde MARMOK'a doğru yola çıkacağız.inşallah kazasız,belasız gider geliriz.sizlerinde gönül desteklerinize ihtiyacımız olacak.:salut:hepinize sevgilerimle.:rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ayyy süüpeerr yaa :pale:
kazasız belasız gidin gelin inş. abiii :)
bu akşam gel kaktüse de vadalaş barii yawss
hııı gelebilirmisin :silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
MARMOKCU ARKADAŞLARIMA kazasız belasız hayırlı yolculuklar dilerim :rendeer: bolca resim çekin(yoldada)
yolunuz açık olsun
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Adana MT'ye selamlar.
Adım Cemal ;
Bilinen ismimle "Kabil"
Görev değişikliği nedeni ile İstanbul MT'den yeni transfer olarak yakında aranıza katılacağım. Adana 'yı tanımıyorum ama Seyhan'da çalışacağım için oraya yakın bir yerde ev bulmam lazım , yardımcı olacak biri varsa çok sevinirim. Tabii gelince bana tur rehberliği de yaparsınız artık. Yeni başlayanlar için Adana =)

Bunun dışında toplantılara , gezilere , buluşmalara +1 yazın şimdiden.
Hasta değilsem , motorum arızalı değilse tüm organizasyonlara damlarım haberiniz ola.,
15 Temmuz'dan itibaren sizinleyim.

Saygılar , sevgiler ve buna benzer bilimum şeyler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst