Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
çarşamba aksilik olmazsa bende bici partisindeyim selamlar saat konusunda bir bilgi olursa uygun olurdu mesela bana 21:00 uygundur bora abi iyi bir yere benziyor dediğin gibiyse
biz 19-19:30 gibi toplaşmaya başlıyoruz.senin dediğin saatlerde de oradayız.
arkadaşlar,çarşamba bici buluşması için hafta sonu yeni bir yer buldum yine mendereste.önceki yediğimiz yerin çok ilerisinde.göl kenarından gidince ensonda.sola doğru artık yukarı çıkılan yerdeki restorandan hemen önce.oturacak yer,sandalye,masalar normal boyda.belimiz bükülmeyecek rahat oturacağız.gelecek arkadaşların bilgisine.hepinize sevgilerimle.
arkadaşlar unutmayın.:rendeer:
Son düzenleme: