[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çarşamba aksilik olmazsa bende bici partisindeyim selamlar saat konusunda bir bilgi olursa uygun olurdu mesela bana 21:00 uygundur bora abi iyi bir yere benziyor dediğin gibiyse

biz 19-19:30 gibi toplaşmaya başlıyoruz.senin dediğin saatlerde de oradayız.

arkadaşlar,çarşamba bici buluşması için hafta sonu yeni bir yer buldum yine mendereste.önceki yediğimiz yerin çok ilerisinde.göl kenarından gidince ensonda.sola doğru artık yukarı çıkılan yerdeki restorandan hemen önce.oturacak yer,sandalye,masalar normal boyda.belimiz bükülmeyecek rahat oturacağız.gelecek arkadaşların bilgisine.hepinize sevgilerimle.

arkadaşlar unutmayın.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
SAYIN PEK KIYMETLİ ADANA MT'YE DUYRULUR :p

millet benimde bir fikrim var bu cuma akşamı ne yapmayı düşünüyorsunuz berker ve ben büyük ihtimal kaktüs de türkiye -- hırvat maçını seyredelim diyoruz dün kü gazipaşa gösterisi baya bir heyecanlıydı neyse maksat muhabbet ne dersiniz cuma akşamı işine fikirlerinizi bekliyoruz:cat:
ben 15:23 çalışıyorum.PASS
Fotoroman pek yakında...
bekliyorum zaferim ama çok bekletme :)
vay zaferim sen daha yaşıyonmu? :silent: yaw yine nereye gidiyon :silent: özledik seni :mrgreen: bir görüşsek diyorum olmazmı :silent: gerçi bende burda değilim ya :queen::queen::queen: neyse gelimde öyle konuşak :mrgreen::mrgreen:

sende gelde artık bu adamları yolcu edelim :p
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Ahmet Abi sen yola çıkmadan önce beni artçı alacan.Şöyle bir iki tur atalm bakalm öğrenmişmisin bu işi ben görmeyeli.:queen::queen::queen:

Benim marmok bu sene yalan oldu.Size iyi eğlenceler keyifli sürüşler.Benim yerimede denize girin:salut:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
hayırdır alp nooldu niye gitmion marmok aa
kırk yılda bi gitiyon mt yee ondada evt buluşmaya gliyorum veya taam gezide bende varım gibi bişeler yazacaanaa

gitme bi yere otuurr :)
soora güneşşlee mendereslerde gezzz
yakaladık geçende sizi de durduramadık :pale:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Ahmet Abi sen yola çıkmadan önce beni artçı alacan.Şöyle bir iki tur atalm bakalm öğrenmişmisin bu işi ben görmeyeli.:queen::queen::queen:

Benim marmok bu sene yalan oldu.Size iyi eğlenceler keyifli sürüşler.Benim yerimede denize girin:salut:

evet virajlarda senin peglerden çıkan sesi duyamayacağız bu sene anlaşılan haber et babanlar a bize gene bir yemek hazırlasınlar geçensene çok güzel olmuştu
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bu akşam bici muhabbetini unutmayın.dediğim yeni yerde buluşuyoruz
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeri birde tam anlasam neyse, kıyıdan kıyıdan gelcez artıkın 3-5 motorcu nerde durmuşlarsa oraya kapak atcez kanımca
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Abi Göl Kenarından Sona Kadar Gidecen,(hani Sola Doğru Yukarı çıkılıyor)en Sonda Kendin Pişir Kendin Ye Restoranı Var.onun Yanı.
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
cuma günü hırvatistan maçı için kaktüste toplnmayı planlıyoruz..başka bi yer teklifi olan warsa acele sölerse yer ayrımı için ii olur ..katılımın büük olmasını bekliyoruz..:):)
katılım olmadıgı için maç kyfi iptal:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Berkercim güzel bir konuya deginmişsin.Umarım musait olan herkes gelirde beraberce bir maç keyfi yaşarız...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw maça gelecem ama bu akşam biciye gelebilirmiyim bilmiyom motosikleti emanet verdim de:pale:

Berkercim güzel bir konuya deginmişsin.Umarım musait olan herkes gelirde beraberce bir maç keyfi yaşarız...


berker in degindigi bütün konular güzeldir:p adam deginecek konuyu biliyor:p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
tamam işte zion kardeşim haberdar edelim maksat berabr olaım...bugun bici için bnde gelmek isterdim ama arkım ameliayata girecek ondan gelemem büük ihtimal..ama maçı beraber izlersek süper olur
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
adanalı kardeşlerim :p
ne yaptınız bu akşam toplandınızmı :silent:
maç olayı : yine pass (15:23 çalışıyorum.ekmek davası :) )
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
dün akşam bici partisi oldukça çok katılımlıydı.yaklaşık 20 kişi kadardık.ceyhandan 4 misafirimiz bile vardı.katılamayan arkadaşlar adına üzüldüm,sohbet muhabbet kahkahalar kırla gitti.arkamızda dolunay ve gecenin sükuneti.ancak bu sükunet çok sık kahkahalarla bölündü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst